/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
E-Mail
Fra : noltus55
Vist : 557 gange
50 point
Dato : 14-01-08 08:51

Kan der ikke laves sådan at man skal afkrydse om man vil have en e-mail når der er nye indlæg i et spørgsmål,isted for,som nu,at man automatisk for sendt en,det er faktis ret irriterende at man skal afkrydse hver gang man har læst et spørgsmål,læser man mange spørgsmål får man sin mail box overfyldt hver dag hvi man ikke har husket at slette fluebenet

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 14-01-08 08:56

Jow, det kan du godt, prøv engang at se, lige over her, der står ja tak, send mig en e-mail osv, der fjerner du bare fluebenet

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-01-08 08:56

øhhh du får da ikke mails hvis du KUN læser spørgsmål og ikke foretager dig andet ?? - jeg gør i hvertfald ikke - men ellers kan du jo fortsat fjerne fluebenet selvom det er en dårlig løsning.

Må være en fejl - mails får man normalt kun når man deltager i et spørgsmål - eller abonnerer på en bestemt kategori (profil - abonnementer)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-01-08 09:29

Som mirit skriver får du KUN mails hvis du stiller spørgsmål eller deltager....

IKKE ved blot at læse

I øjeblikket er det så ligegyldigt for der kommer KUN meget få...

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-01-08 09:31

I din profil kan du dog forhindere en del.....

Fjern ALLE hakker særlig i den bageste linie - så får du slet ingen mails uanset om der er hak i spørgsmålet eller ej.....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-01-08 09:42

hah refi - det kan såmænd også godt ske man får mails alligevel - eller omvendt

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-01-08 09:47

Ja - alt er jo muligt....

Her dumper også reklamer ind af og til selvom jeg har frabedt mig dem

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-01-08 10:13

reklamer på kandu ??

men reklamer i postkassen trods skiltning etc - JO det sker - bude kan åbenbart ikke læse

Kommentar
Fra : torbens1

Dato : 14-01-08 10:42

Jeg har samme problem, men nu vil jeg prøve som REFI anbefaler

Kommentar
Fra : torbens1

Dato : 14-01-08 10:50

Her er jeg igen.
Jeg har prøvet at gå ind i REDIGER PROFIL, under Ønsker e-mails, men jeg kan ikke rigtigt se at det kan løse problemet, så jeg tror du har helt ret i problemet.
Hvis du finder en løsning, må du gerne skrive til mig på torbens@sol.dk

Kommentar
Fra : dova

Dato : 14-01-08 11:10

Jeg får KUN mails fra kandu, såfremt jeg har fået accepteret et svar og fået point på et spørgsmål.

Det er fordi jeg i min profil har valgt alle andre mails fra.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-01-08 11:12

du kan krydse alle fra og følge med via din profil under historik og derefter involverede - det sparer mange unødvendige mails.

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 50 point
Dato : 14-01-08 11:13

Du skal gå ind i "vis min profil" dernæst "rediger profil"

Så er der en rude:

Citat
Ønsker e-mails
Her har du mulighed for at slå alle e-mails fra, dvs. du vil ikke modtage flere e-mails fra Kandu.dk. Dette er pratisk hvis du skal ud at rejse i en periode og ikke ønsker at kommer hjem til et hav af e-mails.

Ja tak, jeg ønsker at modtage alle mine e-mails

Og der skal du bare fjerne fluebenet foran "Ja tak, jeg ønsker at modtage alle mine e-mails"

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-01-08 11:47

Kommentar til miritdk ->

Det er i forbindelse med omstilling til 'ny distribution' ( http://www.newsmarket.dk/nyhed.asp?id=8297 ) i Post Danmark blevet indskærpet det er et lovkrav, at visse typer reklamer SKAL omdeles ...også til 'Nej Tak' kunder.

Det har intet at gøre med at budene ikke ka' læse. Der er nemlig fremover indlagt den såkaldte 'Magasinpost' (..uge-/månedsblade mm.) i reklamebundterne; 'Med Rundt', fra Post Danmark. Iøvrigt er 'Nej Tak' en frivillig ordning som en del virksomheder af den ene eller anden grund ikke ønsker at efterleve.
Citat
Afsenderen bestemmer.

Selv om du har skiltet på døren, kan det ske, at du alligevel modtager visse adresseløse forsendelser. Det er nemlig altid afsenderen, der vælger, om han vil respektere et nej tak.

Vil du helt undgå reklamer så prøv:
Citat
På dit Folkeregister kan du blive skrevet op på en liste som beskytter mod direkte markedsføring. Hvis du står på den, kan du undgå at blive ringet op, og modtage personlige reklamer. "Fravalgslisten" befinder sig hos CPR-registeret, og firmaer skal altid tjekke, om du står på denne liste, før de begynder at sende reklamer eller ringe til dig. Listen opdateres hver 3. måned så der kan være en kort periode hvor du ikke fremgår af listen, og den erhvervsdrivende derfor kan ringe op.

Listen beskytter også mod telefonsalg fra aviser, forsikringer med flere, men ikke analysebureauer, da de ikke sælger noget.

http://www.forbrugerraadet.dk/raad/forbruger/alle/raad101/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-01-08 11:50

Hvis du fjerner ALLE hakker i den bageste kolonne i din profil kan du HELLER IKKE se seneste.....

Den stopper så pr. 1-1-2006 - da Kandu blev ændret....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-01-08 13:02

kommentar til molokyle - sorry noltus55 for uvedkommende indlæg

Citat
På dit Folkeregister kan du blive skrevet op på en liste som beskytter mod direkte markedsføring. Hvis du står på den, kan du undgå at blive ringet op, og modtage personlige reklamer.
... JA - og alt det har jeg - plus dbl skiltning - budene kan stadig ikke læse

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-01-08 13:32

Det kræver vel heller ikke den store eksamen at blive reklameomdeler - man behøver end ikke kunne Dansk...

Kommentar
Fra : noltus55

Dato : 14-01-08 17:28

Hmmm,har ingen felter krydset af i min profil,og får mails fra hvert spørgsmål jeg læser

Godkendelse af svar
Fra : noltus55

Dato : 14-01-08 17:31

Tak for svaret dova.det virkede