/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
hjælp
Fra : gerda-dam
Vist : 459 gange
20 point
Dato : 14-01-08 00:24

Hej hvordan sætter jeg et billede fra ''dukomenter''
og kan man oplyse sin Email uden problemer
af nogen art
Gerda

Kommentar
Fra : dova

Dato : 14-01-08 00:34

Går ud fra, at det er et profilbillede du vil indsætte, så du skal klikke på "vis din profil" her ude til venstre på siden, og når du kommer ind på profilen skal du klikke hvor der står "rediger profil", så rul ned i bunden af siden, der er anvisning og rubrikker til at lægge et billede ind.

M.h.t. e-mailadressen, så er nogen ligeglade med at skrive den i sin profil, mens andre ikke vil gøre det.

Hvis det kun er for at oprette dig som superbruger, hvor du i rubrikken skal oplyse en mailadresse, så er det sådan, at ingen andre end dig selv kan se den adresse og de andre oplysninger du giver ved oprettelse

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-01-08 00:50

Hvis du vil lade os vide din e-mail adresse, så bør du skrive den i en lidt kryptisk form, for eksempel benytte denne så en adresse kunne se sådan ud: gerda-dam mail.dk, bare et eksempel, fordi visse spamrobotter kan læse e-mail adresser, når du vil indsætte et af dine egne billeder i din profil, så vær opmærksom på at det skal være et meget lille billede, er det korrekt forstået, ellers bør du uddybe

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-01-08 08:59

aldrig skrive e-mail adresse i spørgsmål - i profilen kan du sagtens gøre det uden problemer.

Billede i profil beskrevet af dova - men læg mærke til at billedet ikke må overstige en vis størrelse.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-01-08 09:33

Citat
i profilen kan du sagtens gøre det uden problemer.

Ja - det SKAL du jo hvis du vil have mails.....

men det giver nu også mystiske mails af og til

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-01-08 11:15

tjahhh refi - botterne er også aktive - er man ny er det en god ide at holde sine private meddelelser lukket (heldigvis hører det da til sjæældenhederne)