/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
norton
Fra : claire
Vist : 614 gange
50 point
Dato : 13-01-08 16:43

hej, jeg har norton som jeg har købt som opdatering på nettet de sidste 2 år. Nu har jeg fået en problem med min pc og jeg overvejer at re-boot pc. Mit spørgsmål er , hvordan får jeg installeret norton igen, jeg har ingen cd med programmet, og der er stadig 161 dage tilbage så jeg vil gerne installere det igen på pc. Jeg har været på deres hjemmeside, men jeg kan ikke finde hjælp til dette og der er kun mail support på engelsk, det har jeg prøvet før, men det er fungere ikke super godt

På forhånd tak

mvh

Claire

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 13-01-08 17:35

Du kan bare dowloade programmet på nortons hjemmeside. Så når du installerer så beder den om installationskoden og den skriver du ind og vupsi..
alimak

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-01-08 17:36

Jeg bruger ikke Norton men Bullguard, da jeg formaterede lige efter nytår, hentede jeg nyeste program på hjemmesiden, installerede den og som brugernavn og kode brugte jeg den jeg havde fra den gamle, jeg vil tro du kan gøre det samme med Norton

Kommentar
Fra : WinXPeter

Dato : 13-01-08 17:42

Nu kender jeg ikke Symantec`s forretningssystem, men har du ikke et Kundenummer og et Password.

Der er ihvertfald en side her hvor man kan hente det man har købt, men om det gælder geninstallering ved jeg ikke.

Men prøv

http://www.symantecstore.com/dr/sat2/ec_MAIN.Entry9?SP=10107&PN=2&xid=49467&S1=2

Kommentar
Fra : Cykel-Myggen

Dato : 13-01-08 17:57

Flere link, som du jo sikkert kender i forvejen
http://www.symantec.com/da/dk/norton/index.jsp
http://www.symantec.com/da/dk/downloads/index.jsp

Jeg har Norton Internet Security 2007, som kan bruges igen og igen -
(Der er pre-installeret 90 dages prøvetid, som gælder igen, hvis man formaterer systemet)

Ja, det hjælper jo ikke dig med den oplysning.

Og : Ja deres kundeservice er IKKE GOD !
Man skriver på dansk til danmark og får svar på Engelsk.
Den senere tid har jeg ikke fået svar overhovedet på et par små bitte spørgsmål via e-mail.

Har også prøvet at Chatte med en supporter - Og det var godt nok.
(Det er ½ år siden)

Kommentar
Fra : Cykel-Myggen

Dato : 13-01-08 18:23

Prøv evt:
techsupport@symantec.iseva.net

Den har da givet mig svar nogle gange

Kommentar
Fra : Cykel-Myggen

Dato : 13-01-08 18:29
Kommentar
Fra : Cykel-Myggen

Dato : 13-01-08 18:48
Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 13-01-08 21:28

Ja jeg ved jo godt at du snakker om norton Men hvoffor i det hele taget betale for et program man oven i købet næsten ikke kan slippe af med igen når man først har det indenbords Jeg samt mange andre herinde samt en masse andre jeg kenderbruger A.V.G.antivirus og har gjort det i mange år Det virker bare perfekt og opdaterer flere gange i døgnet har en fed brugerflade og er nemt at gå til og fremhæves også af Spywarefri.dk hvor man også kan hente hjælpeprogrammer til fjernelse af symmateckrester hvis man har problemer med at fjerne det hvilket i sig selv er horribelt. Hvis du sku ha lyst til at prøve noget nyt så er her et link http://www.pcworld.dk/download/12/1580

Mvh Sunofisken Wanda

Kommentar
Fra : Cykel-Myggen

Dato : 13-01-08 22:29

Man kan godt komme af med Norton - Så besværligt er det heller ikke.
Hos Spywarefri er Norton et slemt fyord. Ja.
Har selv afinstalleret den på en PC, som mig ene datter bruger. Og installeret Avast! 4.7.
Den er udenmærket. Havde læst at så blev PCen lynhurtig uden Norton.
Vi kan ikke mærke forskel.
Kender også A.V.G et andet sted fra. Det er også god. - Vælg selv.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 13-02-08 00:40

Har du fået tjek på den ?? Hvis så luk lige spørgsmålet ellers spørg bare løs

Mvh SunoFisk

Annuller spørgsmålet
Fra : claire

Dato : 15-02-08 21:43

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål