/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
fejl ved opstart
Fra : claire
Vist : 548 gange
100 point
Dato : 13-01-08 16:37

Hej, min acer 3005 bærbar har en fejl ved opstart: application launcher, kan ikke indlæses? Er der nogen der ved hvad dette er?

Når jeg starte min pc, så kommer fejlen og jeg kan ikke bruge tasteturet og pegereskabet, den eneste måde jeg kan få kontakt med pc er; at tage strømmen og starte igen. Når jeg sætter extern mus og tastetur til, er det meget langsomt, og jeg vil sige det virker ikke korrekt. Når jeg starte pc igen er den helt normal? jeg har kørt virus scanning og spy-ware scanning som en idiot, men der kommer ingen virus frem?

Jeg er ved at gå amok og overvejer at re-boot pc, men det er også træls.

Håber der en nogen i dette forum der har en ide. tak

mvh

claire

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-01-08 16:46

SLET programmet - hvad det så end er for et du ikke har fået slette fuldstændigt.....

Så en rensning af din reg.base vil nok løse problemet - det er rester fra et program du åbenbart ikke længere har...

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-01-08 16:58

Du skyder et skud ud i den blå luft refi appliication launcher er da vist driveren til den indbyggede musemåtte, ind på Acer hjemmesiden og hente ny drivere

Kommentar
Fra : claire

Dato : 13-01-08 17:09

Hej, det lyder meget som om O.v.n har ret, men jeg surfter rundt på acer hjemmesider og ledt erfter driver til acer notebook 3005, men uden held. Det er svært at finde og jeg hader de zip filer

f.eks Brother hjemmesiden, klip på download ogs kommer dette, jeg kan nikke finde ud af de zip filer, men jeg prøver igen.

Det meget logisk at det er musemåtten, der mangler driver, når der ikke virker hver gang ved start. Jeg vender tilbage når jeg har fundet opdatering til driven, prøve igen. Eller kan det være at der ligger driver til mussen måtten på cdér der fulgte med ved køb? hvad hedder mussenmåtten på det tekniske sprog som altid er engelsk?

mvh
claire

Kommentar
Fra : thomas2610

Dato : 13-01-08 17:15

Touch pad .

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-01-08 17:15

Kan du finde din bærbare her: http://support.acer-euro.com/drivers/downloads.html jeg kan ikke finde noget 3005 har du skrevet forkert

Kommentar
Fra : refi

Dato : 13-01-08 19:34

Næh det var såmænd ikke skud i blinde.....

Det var et håb om at Win selv ville finde fejlen og installere påny...

Et ½ program kan jo ligesom ikke bruges til noget og da en genstart tilsyneladende retter fejlen lugter det lidt af en fejlinstallation....

Kommentar
Fra : claire

Dato : 14-01-08 15:25

pc hedder acer3005 fra marts 2006. Jeg har været påhttp://support.acer-euro.com/drivers/downloads.html, me det retter ikke fejlen.

Jeg har brugt inst. cd fra fa jeg købt pc og inst. driver til touch pad, det hjælper ikke?

Mvh
Claire

Annuller spørgsmålet
Fra : claire

Dato : 15-02-08 21:45

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål

har fået pcén lavet af TDC under garantien.