/ Forside/ Teknologi / Udvikling / Java / Spørgsmål
10  mccracken 320
Java&trade
Fra : simon-s50
Vist : 425 gange
100 point
Dato : 05-01-08 20:09

Hej med jer alle på kandu.
Jeg har et lille problem det er sådan i mange spil skal man bruge det program der hedder Java&trade et program fra java men har virklig instaleret det mange gange, uden det virker hvadf gør jeg.
Hjælp mig.

Hilsen Simon...

Kommentar
Fra : klumme-disk

Dato : 06-01-08 04:28

Kender IKKE programmet.
Citat
Java&trade

Citat
men har virklig instaleret det mange gange,

Hvis du har en FIREWALL, skal du give TILLADELSE til at INSTALLERE 1/ 2 AKTIVE X
ellers kan du IKKE installere NOGET, og det hele kører i ring.

Eller lukke for den, de par minutter du er på siderne.

http://www.java.com/en/download/index.jsp
http://www.macromedia.com/software/flash/about/

Har du forsøgt flere gange, så gå til start/ denne puter/ lokal disk C:
WINDOWS/ Downloaded Program Files
og slet alt der hedder JAVA/ FLASH = macromedia

Lav derefter en diskoprydning, genstart pg hent programmerne
ovenfor.
Vile du ikke HAVE den sidst nye udgave af SUN JAVA,
kan du hente de GAMLE på næsten enhver NETBANK
vilket jeg selv har gjort, da der er for meget SKIDT med i den nye JAVA.

Kommentar
Fra : simon-s50

Dato : 06-01-08 12:47

Hej klumme-disk det forstod jeg ikke meget af kunne du ikke skrive det på en anden måde.

Annuller spørgsmålet
Fra : simon-s50

Dato : 07-01-08 20:52

Der har ikke været sva længe og derfor anullere jeg det så jeg ikke glemmer det og mister 5 point