/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
..og godt nytår til de søde...
Fra : 3773
Vist : 1002 gange
500 point
Dato : 03-01-08 20:41

....og hjælpsomme kandu'er!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-01-08 20:44

æuw - jeg troede lige det var mig

fortsat godt nytår til dig alligevel

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 03-01-08 20:46

Jamen hvorfor ikke Mirit? Du forsøger dig da ofte! Skriver lidt for mange tips, men hjælpsom, ja......

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-01-08 20:47

hov hov hov - check lige hvornår jeg sidst har skrevet tips

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 03-01-08 20:49

LOOOOL

på et tidspunkt skrev du vildt mange!

Men derfor er du stadig hjælpsom, ikk'?

Eksempelvis Nordsted, Ans og Clan er ligeledes flittige i oprigtigt at forsøge at gøre sitet godt!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 03-01-08 20:52

Sad lige og zappede lidt og fandt et par rendyrkede skvadderrøve der netop kørte tilsvining i reneste facon, på trods af at de selv åbnede ballet med svineriet! Plat og dumt!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 03-01-08 20:54

http://kandu.dk/questionhist.aspx?qid=114901 et eksempel.......Sørgeligt!

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 03-01-08 21:05

- godt nytår til jer ALLE, fra Frederikssund...

Mvh Steen

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 03-01-08 21:07

...og hvornår holder det op med at blæse, hvis man må stille et tillægsspørgsmål?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-01-08 21:09

Det holder op med at blæse på lørdag

Du ønskes også et rigtigt godt nytår

Og kan du med din ekspertise ikke lige hjælpe her http://www.kandu.dk/spg114877.aspx

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-01-08 21:10

Nå ja sød og sød.... mange antager mig for at være pointjæger.

Men ville da også ønske dig et godt nytår, og det er jo ikke muligt at skrive en pm med ønsket

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 03-01-08 21:11

...måske Nordsted, men som udgangspunkt er min holdning at man skal betale for sin musik. Alt download er i min fattige sfære tyveri.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 03-01-08 21:13

...men vi kunne selvfølgelig forsøge at finde den på plade, men det er jo ikke det der er ønsket!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 03-01-08 21:14

orv krydsede lige.......Det var ikke for at kalde dig poængjæger (selvom du måske har en snert eller to af det....).

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-01-08 21:15

Godt nytår til dig 3773

Citat

Dato : 03-01-08 21:07

--------------------------------------------------------------------------------
...og hvornår holder det op med at blæse, hvis man må stille et tillægsspørgsmål?

Du må da stille alle de spørgsmål, du vil. "Tråden" er jo din, så hvem skulle forhindre dig

Men på lørdag bliver det sne og regn og fra på søndag bliver det "varmt" sådan ca. 4-5 grader.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 03-01-08 21:17

ørjjj glæder mig Ans. Det blæser helt horribelt her. Har lige været ude og flytte trailer (inden vinden flyttede den mere).

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-01-08 21:18

3773.... han skriver jo trods alt - lovlig kopi - så jeg tror han er glad bare han kan få den lovligt, men den er ikke til at finde - for mig - og andre har også svært ved det

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 03-01-08 21:18

Kørte på Ansvej den anden dag (så nu kan "nogen" trygt få ondt i maven igen!!!). LOOOL

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 03-01-08 21:20

Hmmm Nordsted, mon ikke den findes på en opsamling af en slags. Tror faktisk jeg har den, både på CD og vinyl. Men giiiider ikke lige bladre det hele igennem.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-01-08 21:20

Var du også forbi Ans Bryghus !!!

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 03-01-08 21:21

Bedste var nok at rode i 80'er hits. Bedste osv osv.....

Kommentar
Fra : dova

Dato : 03-01-08 21:23

Citat
Eksempelvis Nordsted, Ans og Clan er ligeledes flittige i oprigtigt at forsøge at gøre sitet godt!

Hva' så med mig

Kommentar
Fra : dova

Dato : 03-01-08 21:23

Citat
Kørte på Ansvej den anden dag

Ork, det gør jeg da flere gange om ugen

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 03-01-08 21:24

Hov glemte dig Dova! Det er nok fordi du bliver så sur når nogen driller dig med højden! Ellers er du jo irriterende god på biler og musik (omend vi ikke altid er enige).

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 03-01-08 21:26

Gør du Dova? Den i Silkeborg?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 03-01-08 21:27

Jeps

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 03-01-08 21:30

Hmmmm.
Var ikke ved at blive kørt ned af motorcykelbøller, en anelse under middelhøjde. Ejheller af piger i gamle VW Golf'er og lignende tyske opfindelser. Så jeg har nok ikke set dig!

LOOOL

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 03-01-08 21:43

Klap jer selv på røven...I er alle sammen ..hver i sær nogle fantastiske egoZentrerede ensomme eksistenser som har et "svar" på alt uanset om I aldrig har beskæftiget jer med emnet...du godeste gud...de fleste er Smalltalkere som får et kick over en respons og totalt ligeglade med spørgerens problem og løsning bare at lade signaturen flyde henover et hvert spørgsmål er giver åbenbart tilfredsstillelse.

I burde sætte jer sammen i en stue over et par bajere og snakke frit fra leveren...og diskutere livets genvordigheder og trivilitiater og komme til en en vis gensidig forståelse...

Godt Nytår
Ziggy99

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-01-08 21:48

ziggy99

http://www.kandu.dk/Spg114913.aspx#1294152

Pointjæger LOOOL

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 03-01-08 21:49

Har du et problem Ziggy? Hvad blander du dig for, hvis du kun har den negative attitude at komme med? Læs lidt i din involveredes historikker inden du blander dig, ikk'?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 03-01-08 21:51

eet nul til Ans!

Dumt Ziggy at tigge om poæng og så på dumsmart facon at skyde andre noget i skoene.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 03-01-08 21:56

Elendig redning Ziggy

Kommentar
Fra : pve

Dato : 03-01-08 21:59

Godt nytår 3773, altid en fornøjelse når du er med

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-01-08 22:08

ziggy99

http://www.kandu.dk/spg114913.aspx#1294199

nååå så du er vægelsindet

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 03-01-08 22:09

Lige over Pve, alle hyggelig med dig også.............

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 03-01-08 22:10

Næh sølle forsøg på en redning Ans...........Meget sølle....

Accepteret svar
Fra : aasenissum

Modtaget 500 point
Dato : 03-01-08 22:31

jeg vil oss med ind under nytårsvingen , 3773.
ligger med høj feber, øvøvøv

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 03-01-08 22:31

øvvvvvvvvv Åse, det er sgu da surt!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-01-08 22:37

Jeg vil skrive til kandu og spørge om "de" ikke kan være søde og få rettet en fejl.

Det er da irriterende at få mails til et lukket spørgsmål selv om fluebenet er fjernet, samt at det heller ikke hjælper med eller uden flueben i eget spørgsmål, når det er lukket (der er problet dog noget andet, der får man ikke mails)

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 03-01-08 22:43

Citat
ziggy99

http://www.kandu.dk/spg114913.aspx#1294199

nååå så du er vægelsindet

Uddyd dine udsagn..Please

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 03-01-08 22:44

--------------------------------------------------------------------------------

uddyd=læs uddyb

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-01-08 22:45

Uddyd !!!!!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 03-01-08 22:48

Citat
ligger med høj feber

Åh din stakkel

God bedring asenissum

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 03-01-08 22:52

Nå tak for idag kandu'er selvom i er sølle stakler (iflg Ziggy) og poæng luder'ere og altsådan noget!

Vi giver sgu poængerne til Åse fordi hun er syg og dårlig. Det er da forhåbentlig til en anelse trøst.

Godkendelse af svar
Fra : 3773

Dato : 03-01-08 22:53

Tak for svaret aasenissum.

PS Ziggy....Usædvanlig sølle redning

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 03-01-08 22:54

Ans...du er hurtig, men lidt lidt mere langsom end dum, måske du kan gøre Laika_tøsen selvskab udi latterlig pointgivning og total nonsens vejlledning i spørgsmnål som stilles i dette forum

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 03-01-08 22:56

Gider ikke engang blackliste dig Ziggy, selvom det absolut havde været på sin plads....Papskalle!

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 03-01-08 23:01

Dav i tråden.

Nu er din hilsen jo til de søde og hjælpsomme, så jeg ved ikke rigtigt om jeg må blande mig her?
Men ok - der er nu aldrig nogen der er blevet skældt ud, bare for at ønske andre et godt nyt år - er der?

Jeg vil i hvert fald ønske Jer allesammen et rigtigt dejligt nyt år!
Jeg ønsker for os alle, at 2008 må blive et år som er fyldt med lykke, medgang og held, jo mere man bliver beriget med af dén slags, des nemmere får man jo ved at bekæmpe og stå imod den modgang som jo, desværre, bliver os alle givet, ind imellem.

Rigtig godt nytår!

Venlig hilsen Dorthe.

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 03-01-08 23:01

også et rigtigt godt nytår skal der da runge her fra mig

venlig hilsen chicapigen

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 03-01-08 23:02

til (næsten) alle!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-01-08 23:09

ziggy99

Citat
måske du kan gøre Laika_tøsen selvskab udi latterlig pointgivning og total nonsens vejlledning i spørgsmnål som stilles i dette forum

Det med latterlig pointgivning, der fører du vist LOOOL , du vil jo ikke svare for få point.

Det er muligt, at jeg er dum, men hvad er selvskab !!!!!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-01-08 23:10

God bedring aasenissum

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 03-01-08 23:15

Stakkels dig Aasenissum

Jeg ønsker du meget hurtigt vil blive rask igen.

Endnu engang godt nytår 3773 (og alle andre i tråden).. dejligt at se dig igen

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 03-01-08 23:25

Citat
Det med latterlig pointgivning, der fører du vist LOOOL , du vil jo ikke svare for få point.

Det er muligt, at jeg er dum, men hvad er selvskab !!!!!

Uddyd venligst

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 03-01-08 23:25

- ignorer det negative P** som denne 'ziggy99' som regel altid lukker ud

Han/hun er den ENESTE jeg NOGENSINDE har set skrive - hmm..husker ikke ordlyden præcis men noget i retning af: *Hvis du skal have mere svar, må du altså forøge de points en del'..

det var IKKE den præcise ordlys, ziggy99 - men det var dælme den præcise MENING!!

Aase> Rigtig meget GOD BEDRING til dig!! Her hos os, er vi to der er på pennicillin lige nu, den ene er mig og det er 2nd. portion pennicillin jeg er i gang med, det har jeg alkdrig prøvet før og troede ikke man måtte det? Jeg har en kirtel på halsen der er hævet op til størrelse som et lille æg, den gør nas *suk* men mærkeligt nok, gør det ikke ondt i selve halsen. ØV hvor jeg føler med dig, håber ikke du har ligget syg i julen/nytåret, også?

Mange trøste-jule-nytårs-god-bedring-cyber-knus
fra Dorthe

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 03-01-08 23:26

Uddyd=uddyb

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 03-01-08 23:30

Osse mange knuse nusse pusse kram og kys herfra ...kærligst ziggy99

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 03-01-08 23:34

Ziggy er nu nulstillet i denne tråd. Han vil åbenbart kun ævle.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 03-01-08 23:36

Sorry, skulle have kylet ham første gang han ymtede. Men troede et svagt øjeblik han prøvede at være "sjov".....

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 03-01-08 23:44

Ham der den grimme grønne en kan til højtider opdrages Meeen han er ikke meget for at være sød og venlig i længere tid af gangen som han jo selv har sagt her op til jul .Det er vist en livstil for ham at være hr mavesur der spreder negativitet omkring sig.

Hav et godt år til alle fra mig
Sunowich

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 03-01-08 23:52

Og ups der er sku osse en blå som oven i købet besudler et så fedt og dygtigt menneske som" Lets Dance" Manden der har lavet så mange fede hits får lie lyst til at danse

Højre fod frem Sunow

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 05-01-08 06:43

snøft og tak for alle de sødeste hilsener, som sågu da varmer. fortrød ellers min udladning om trang til ynk.
og ja, kanduogdisserne er lige så forskellige som altid - ziggy includeret.

Kommentar
Fra : aasenissum

Dato : 05-01-08 06:47

og tak da for de 500 totalt ufortjente dask, 3773

er ellers næsten på højkant i dag