/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Servicetilbud...
Fra : Stouenberg
Vist : 497 gange
300 point
Dato : 03-01-08 12:11

fra KomPost Danmark

- jeg har modtaget en husstandsomdelt flyer fra ovennævnte "firma", hvor de bl.a. skriver:

Vores service skal matche kundernes krav. Det er årsagen til, at vi fra nytår har indført nye servicetilbud.

FOR ALLE VORES PRIVATE KUNDER I HELE LANDET, BETYDER DET
- At du fremover skal hente og betale pakker, der er sendt som postopkrævning, og toldforsendelser på posthuset.

Det er ikke noget jeg har krævet - og så spø'r jeg, hvori består "servicetilbudet"?

Godt nytår til alle, med eller uden pakker...

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 03-01-08 12:18

Jamen tilbuddet består i, at du får frisk luft og en gåtur til posthuset, modsat før, hvor du fik det bragt til døren.

Vi skal jo holde den slanke linje

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 03-01-08 12:28

- så må de virkeligt bekymre sig om mit helbred. Inden for de sidste år har de lukket de 2 nærmeste posthuse...

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 03-01-08 12:34

Men pas på derude, de siger lige i radioen, at Frederikssund er det sted i hovedstadsområdet, med de fleste trafikdræbte

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-01-08 12:41

Citat
med de fleste trafikdræbte

Det må være postbude og derfor lukkes posthuse.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-01-08 12:42

PS vi har ikke fået et tilbud, diskriminering vil jeg sige.

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 03-01-08 13:57

Jvnfr vor landpost, er det et krav fra postbudene, således at de ikke skal håndtere/transportere kontanter under nogen form.
Det kan der måske være nogen fornuft i, men servicetilbud - nejda !!!

Kommentar
Fra : henrikkrebs

Dato : 03-01-08 14:07

Servicen består i at ting som landpostbudet hidtil har gjort gratis og som skulle falde væk pr nytår nu alligevel bibeholdes (fx køb af frimærker). Og det er fortsat gratis - noget af det.

Skriv til Postdanmark og fortæl dem at deres krampagtige forsøg på at formulere sig sig ud af en serviceforringelse er med til at din respekt for dem falder, og det vil du huske når der kommer reelle alternativer.

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 03-01-08 14:32

- fint formuleret Henrik, men jeg sparer et frimærke og arkiverer lodret selv...

Det næste "servicetilbud" er vel en e-mail fra Post Danmark:

"Tante Olga har en pakke til dig. Den bedes afhentet på tante Olgas adresse inden 8 dage, ellers vil der vil påført strafporto."

Denne e-mail koster DKK 12,00. Indbetales på kontonr. XXXX-XXXXXX inden 3 dage fra mailens afsendelsedato.

Venlig hilsen Post Danmark

HUSK: Vi er til for dig...

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 03-01-08 17:50

søreme godt jeg ikke bestilte den elefant alligevel

for i øvrigt så kommer pakkeposten jo alligevel altid på tidspunkter hvor folk sjældent er hjemme så de har da øvet sig i lang tid

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 03-01-08 17:58

Mirit - du ved, elefanter husker som... Den skal bare se adressen én gang, så kommer den af sig selv, bestil bare...

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 300 point
Dato : 03-01-08 18:11

ORV altså

men garantien var kun 3 mdr så det var måske meget godt jeg lod være

Godkendelse af svar
Fra : Stouenberg

Dato : 05-01-08 12:38

- lukker her, skal på posthuset...

God weekend

Kommentar
Fra : miritdk