/ Forside/ Teknologi / Udvikling / ASP / Spørgsmål
10  Random 410
soundrivere til lydkort?
Fra : Merrald
Vist : 464 gange
50 point
Dato : 15-02-03 02:50

Jeg har lidt af et problem, da jeg stadig spiller gamle pc spil på min nye pc...... problemet er at jeg ikke kan få lyd på spillene fordi de er for gamle, og der ikke er en auto-detect funktion...... Nogen der ved hvordan man finder ud af hvilken driver man skal have og hvor man henter den?

Kommentar
Fra : Harlekin

Dato : 21-03-03 12:07

Jeg tror du skal spørge i en anden gruppe... Denneher er beregnet til spørgsmål om programmering i ASP.