/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
log on til Outlook 2003
Fra : claire
Vist : 421 gange
50 point
Dato : 30-12-07 12:09

Hej, jeg bruger Outlook 2003 som mail program, kan man oprettet en adgangs kode til denne, sådan at når man "klikker" på ikonet, så beder programmet om en kode?

Jeg skal have min pc til reperation, så jeg vil gerne have kode på min mail.

På forhånd tak og godt nytår.

Mvh
Claire

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-12-07 12:13

Intet er nemmere end at finde password til div. win-programmer...................siges der.

Jeg vil foreslå at du lige henter dine mails over på et tranportabelt medie.
Så er du også sikker på at det ikke forsvinder ved reparationen.
Gem også dine vigtige filer.
En usb pendrive / stick til et par hundrede kr. for 2-4 Gb er et godt valg.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 30-12-07 12:17

under egenskaber for dine konti er der en boks der hedder f.eks. husk password,fjern fluebenet og du skal
indsætte pass w hvergang du skal logge på.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 30-12-07 12:23

Citat
Intet er nemmere end at finde password til div. win-programmer...................siges der.

det kan man i SIW også fra gamle slettede konti.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 30-12-07 12:24

Fra mail konti.

Kommentar
Fra : Jorgen_ros

Dato : 30-12-07 14:41

Jeg ville flytte alle *.pst filer over på et andet medie - slette *pst filerne på harddisken og slette kontooplysningerne - både brugernavn og password. Efter reperation lægges filerne tibage på samme plads, som før

Kommentar
Fra : Jorgen_ros

Dato : 30-12-07 14:50

En lille komentar til Mase9933.
Siw da kan finde nogle secrets, men den fandt dog ikke mine konto-oplysninger til Outlook.
Når jeg vil fjerne kontooplysningerne er det kun for at sikre, dels at der ikke bliver indlæst ny mails, som vil forsvinde, når de "gamle" *.pst filer genindlæses. men også for at reperatør ikke kan læse evt. nye mails.

Annuller spørgsmålet
Fra : claire

Dato : 13-01-08 16:37

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål