/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Windows MediaPlayer
Fra : Kokane
Vist : 441 gange
40 point
Dato : 29-12-07 15:13

Fra den ene dag til den anden er min MediaPlayer gået ned! Når jeg forsøger at afspille en videoklip er der lyd men ingen billede. Jeg har afinstalleret PowerDVD og Divex for at se om den hjalp. Jeg har også geninstalleret MediaPlayeren, men jeg kan ikke komme problemet til livs.

Gode råd modtages gerne.....

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 29-12-07 15:36

systemgendan til da det virkede

Kommentar
Fra : Kokane

Dato : 29-12-07 15:38

det er et godt stykke tid siden at det skete...jeg vil være lidt ærgelig over at gå så lang tid tilbage.

Det er alle mine afspillere det gælder...Real Player etc.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 29-12-07 15:43

Det er kun systemopsætningen du "går tilbage" ikke alle de filer du har lagt.

Kommentar
Fra : b-and

Dato : 29-12-07 15:55

Hvis systemgendannelsen ikke virker så prøv følgende:

Fjern Windows Medie Player igen via tilføj/fjern programmer i kontrolpanelet.

Hent CCleaner her > http://www.spywareinfo.dk/#/manualer/ccleaner.htm

Hent RegSupreme her > http://www.spywareinfo.dk/#/manualer/regsupreme.htm

Kør de to programmer til der ikke er mere og komme efter ca. en 3 – 4 gange hver og genstart computeren.

Sæt Windows cd’en i drevet > når den popper-op så luk den ned oppe i det røde X i højre hjørne.

Gå i Start > Kør > Skriv: sfc /scannow – bemærk mellemrummet efter sfc > Tryk OK

Der kommer en bjælke så længe scanningen køre – og når den er færdig forsvinder den igen og du får ikke andre meldinger.

Genstart…

Installer så Windows Medie Player igen – så skulle den virke…

Annuller spørgsmålet
Fra : Kokane

Dato : 07-02-08 15:08

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål