/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
demontage af bilradio
Fra : samarit1
Vist : 426 gange
100 point
Dato : 28-12-07 11:20

hej nogen der ved hvorledes at man tager en blaupunkt malaga cd 36 ud . De sædvanlige bøjler ser ikke ud til at virke. men der 2 flade stykker blik med jeg kan bare ikke se hvorledes at det virker. har prøvet blaupunkts hjemmeside uden held.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 28-12-07 11:30

De to flade stykker er søgeblad, de skubbes ind i hver side
der frigør de en spærre og apparatet kan trækkes ud.

Kommentar
Fra : samarit1

Dato : 28-12-07 11:56

jeps men de kan ikke komme så langt ind at der er nogen reaktion og volde det skulle vel ikke være nødvendigt. Har forsøgt at vippe med dem osv men lige meget hjalp det,det er en blaupunkt malaga cd 36 hvis det hjælper noget

Kommentar
Fra : viskinge

Dato : 28-12-07 12:05

Det står i instruktionsbogen fra Blaupunkt, hvordan man gør det.

MVH

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-12-07 12:15

Er den IKKE monteret i bilen fra ny er der måske bag på radioen monteret en møtrik så den ikke sidder og vippper.....

Men det er der næppe hvis den er fabriksmonteret...

Ellers er fremgangsmåden nøjagtig som med "bøjlerne" - det er blot en anden type "lås"....

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 28-12-07 12:44

Se efter en form for markering til de to søgeblade.
En streg eller lidt større mellemrum et sted.

Kommentar
Fra : samarit1

Dato : 28-12-07 13:44

beklager med jeg kan ikke få det til at virke så det bliver fagmanden der vinder (men det bliver nok mere end 100 point)

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 50 point
Dato : 29-12-07 00:49

Er den med aftagelig front?? Ellers er der stadig nye med møtrikker på forsiden hvor det ikke lige er muligt at bruge bøjler og der kan også sidde en skrue andre steder ved hullet den sidder i
Mvh Sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 29-12-07 00:49

Ikke give op hvoffor skal den ud ??

Kommentar
Fra : ryllemand

Dato : 30-12-07 12:09

Kør forbi en automekaniker og lån bilkket til at få anlæget ud

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 30-12-07 12:16

Citat
Kør forbi en automekaniker og lån bilkket til at få anlæget ud

Goddaw økseskaft, han har blik hvis du læser spørgsmålet.

Kommentar
Fra : ryllemand

Dato : 30-12-07 12:27

det stod der da også gomorgen
Fronten skal a` og blikket skal trykkes rimeligt hårdt ind,(i hver side) de kan kun løsne anlæget hvis de(blikket) vender rigtigt, der kommer et lille klik når det går løs.
Hvis "din" kassen ikke er monteret ordenligt, kan der sidde en flig og spærre for blikket?

Kommentar
Fra : samarit1

Dato : 30-12-07 16:48

hej sunowich den skal ud fordi man har fået en ny i julegave og man ville ¨å gerne at der kom ny spilledåse i her i julen men det ser ud til at være svært, og til jer andre jeg prøver igen i morgen for nogle har da ganske ret : hvorfor give op ( når nu mikkeren har juleferie) så jeg lader høre fra mig en gang i morgen og eller godt nytår til alle jer hjælpsomme sjæle herinde.

Godkendelse af svar
Fra : samarit1

Dato : 03-01-08 21:40

Tak for svaret Sunowich.jeg kunne ikke bruge det men se mine kommentarer

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 03-01-08 22:27

Takker og bukker giv stadig ikke der må være en løsning
Mvh Sun