/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Mails fra kandu...
Fra : refi
Vist : 701 gange
50 point
Dato : 27-12-07 16:20

Nogen der har en "logisk" forklaring på HVORFOR nogle kandu-mails er 3 gange så store som andre.... ?????

Generelt er de på 4 kb - men enkelte er på 9-11 kb...

Indholdet er tilsyneladende det samme....

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-12-07 16:38

Du har da dine problemer med kandu i dag

Du bliver logget af, selv om du er online.

Jeg har lige set i slettet post. De mails, jeg har fået fra kandu er på 5 kb.

Og jeg kan ikke svare dig på hvorfor du skal have mails på 9-11 kb.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-12-07 16:51

Det er også "kun" enkelte af dem (der kommer jo maaaaaange)

Grunden til jeg lægger mærke til dem er fordi der for et stykke tid siden var kandumails der tilsyneladende IKKE var skrevet af kandu (spammails fra deres mailserver), men denne gang er også teksten 100% som de "rigtige" mails fra kandu....

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 27-12-07 17:01

- refi, de "kloge" fylder lidt mere. Alle mine fylder 8kb???

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-12-07 17:12

8 kb ?????

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-12-07 17:13

Kan det være mailprogrammerne der "tolker" dem forskelligt ??????

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 27-12-07 17:18

- åbenbart. Hvis der bliver hægtet noget AVG tekst på i bunden eller den ikke tager billeder med o.s.v. Alt efter computerens opsætning.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 27-12-07 17:30

Den kan jeg så godt følge, men her er jo tale om SAMME pc og SAMME mailprogram - men forskellig størrelse mail....

Accepteret svar
Fra : Stouenberg

Modtaget 50 point
Dato : 27-12-07 17:38

- det har du ret i, refi. Alle mine fylder som skrevet 8 kb, men måske får du flere af de "kloge"??

Godkendelse af svar
Fra : refi

Dato : 16-01-08 17:58

Tak for svaret Stouenberg.

Ja en løsning kan man jo ikke kalde det - men nu benytter "vi" os af Kandu virker