/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Messenger og BUM min com genst
Fra : Munkeboren
Vist : 538 gange
35 point
Dato : 26-12-07 00:16

JAahh.. som overskriften siger.. når jeg starter messenger lukker min com uden varsel og genstarter.. med efterfølgende fejl Rapport, som jeg ikke fatter en skid af... Problemet er HVORFOR? og hvordan fikses det...

På hardware siden har jeg skiftet min Processer, som jeg er sikker på gør messenger til mit problem, men det burde virke, da alt andet gør rigtig socket, komfortibel med MB osv.

Gik fra AMD Ahtlon64 3000+ til Athlon64 2X 4200+ MB= ASUS A8N SLI (ikke Deluxe)

Software:

Jeg har med messenger slettet Temp fra min "Lokale indstillinger" uden held... Prøvet ældre v. uden held reinstall MSN Messenger uden held... og ved ikke lige hvad jeg mangler ud over give MSN fingeren!

Jeg er friske på andre clienter.. så længe jeg kan bruge mit Liveid Login, så jeg ikke skal til at finde alle mine venner igen...

PL!!! HELP!!! This is VERY annoying.. nad causing A HELL of unnecessary trouble... :(

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-12-07 00:29

Jeg ved ikke om det kan løse dit problem, men prøv at afinstallere messenger fra Tilføj og fjern programmer, genstart computeren og rens dine registreringer med dette gratis program: http://www.tweaknow.com/RegCleaner.html når du har installeret, så klik på Clean now og når den har søgt så klik på View details ved den grønne ikon (Safe to delete) og slet det den har fundet, hent så nyeste messenger hefra: http://get.live.com/wl/config_desktop fjern markering fra alt andet end messenger før du klikker på Installer

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-12-07 01:14

Hvis du ikke får hjælp som kan bruges, så du kommer i gang med Windows Live Messenger, så er her et par link du kan kigge på, aMSN er en klon af MSN Messenger og du har kontakterne direkte uden at importere dem, tvivler på at du kan logge på med Live ID: http://www.amsn-project.net/
eller Yahoo Messenger, den giver ikke så mange problemer som Windows Messenger, du kan hente dine msn venner ind fra msn, men ikke logge på med Live ID, og hvorfor er det et must

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-12-07 01:15

Efter du har afinstalleret Windows Messenger, rens så lige med den her: http://www.tweaknow.com/RegCleaner.html
og så lige det glemte link til Yahoo: http://messenger.yahoo.com/

Kommentar
Fra : Munkeboren

Dato : 26-12-07 18:09

Hej igen.. tak for den hurtige aktivitet

Har ikke lige været hjemme før nu... jeg har prøvet at rense registreringen (med RegCleaner), dog ikke efter jeg slettede Messenger.

Det med LiveID er såmænd ligemeget.. jeg mente mine kontakter.. men fik det ikke lige rettet
Hvis det er muligt vil jeg dog gerne beholde Live Messenger, da jeg aldrig har brugt andet...

Kommentar
Fra : Munkeboren

Dato : 26-12-07 18:39

Har så prøvet dine ideer.. BAM den genstartede.. men den holdte i ca. 10 sek den her gang .. rekord :P

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-12-07 19:32

Jamen der må være et andet problem med den computer, har du prøvet aMSN ? Og var det når du loggede på at computeren genstartede ? Er der andre internet programmer som gør det samme ? Messenger programmer undtaget

Kommentar
Fra : Munkeboren

Dato : 26-12-07 20:54

Jeg har testet stort set alle mine programmer.. det er kun messenger der fucker.. aMSN virker fint...

Computeren genstartede når nyheden om mails kom i indbakken... pånær lige sidste gang, der kunne jeg komme ind og åbne Messenger vinduet... MEn hvis jeg lader vær med at logge på, bare har den til at kører går der lidt tid, og så genstarter den igen... men en hurtigt Blue screen, som ikke stopper selvom man deaktiver genstart ved fejlmeddelse...

Men igen aMSN virker fint... kunne være fedt hvis nu Messenger virkede fint

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 35 point
Dato : 26-12-07 23:07

Desværre aner jeg ikke hvad der kan være i vejen, hvad står der på den der blå skærm, der må være nogle fejlkoder som kan hjælpe os på vej

Kommentar
Fra : Munkeboren

Dato : 26-12-07 23:09

Har løst problemet

Fik en kammerat til at kigge på min Minidump-fil... han kunne sige at det var en konflikt mellem en fil og min Firewall, som var skyld i at min com genstartede.. hvorfor det så lige skete med MSN Messenger og kun den, kunne ingen af os svare på... MEn det virker nu..

OVN.... Du bestemmer næsten selv om du vil have pointene.. ellers lukker jeg spg... Hører jeg intet antager jeg du ikke vil have pointene, men tak for din ihærdighed og hjælp...

Godkendelse af svar
Fra : Munkeboren

Dato : 26-12-07 23:10

Tak for svaret o.v.n..

Du havde jo fat i det rigtige
Selvom du ikke fik lov at kigge...

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-12-07 23:56

Øv og mig som bare er så nysgerrig godt du blev kørende igen, pointene kan jeg slet ikke blive fri for, du har smidt dem lige i favnen på mig, TAK