/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Ikoner til XP
Fra : Coinage6
Vist : 909 gange
50 point
Dato : 26-12-07 00:05

Jeg ved at jeg tidligere har kunne skrive et eller andet i kode feltet når man vælger ikon og så kom der nogle andre istedet for dem der var. så derfor spørger jeg her.

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 26-12-07 00:07

Højreklik på det nuværende ikon, vælg indstillinger - skift ikon og gennemse

Kommentar
Fra : Coinage6

Dato : 26-12-07 00:11

det ved jeg godt men så kan jeg huske jeg engang kunne et eller andet .exe tror jeg så fik jeg sådan nogle op til spil osv.

Accepteret svar
Fra : hansen9

Modtaget 35 point
Dato : 26-12-07 00:40

når du har trykket gennemse kan du gå i c:\windows\system32 så er der masser af muligheder. Men der findes også masser af icon-filer du kan downloade fra nettet og hente ind. Så du kan lave et ret spændende "tapet". Kan du ikke finde noget spændende på disken, så søg på google - der er masser.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-12-07 08:09

Der findes mange iconer i filen:

%SystemRoot%\system32\SHELL32.dll

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : jangchr

Dato : 26-12-07 09:43

Og hvis du gerne vil havde nogle nye ikoner,så ligger der mange her

http://www.iconfinder.net/index.php?q=my+computer&s12=on&s16=on&s22=on&s32=on&s48=on&s64=on&s128=on

Kommentar
Fra : refi

Dato : 26-12-07 10:08

Så godt som ALLE dine exe filer indeholder iconer - men for at bruge den kræver det jo at du enten trækker dem ud af programmet eller at programmet IKKE slettes - ellers er fremgangsmåden den samme.....

I egenskaber for genvejen - skift icon - bladre dig frem til det....

Godkendelse af svar
Fra : Coinage6

Dato : 26-12-07 11:15

Tak for svaret hansen9.