/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Rejse fra tyskland
Fra : Broderpivert
Vist : 4582 gange
100 point
Dato : 25-12-07 09:57

Vi er en flok på 5 som har valgt at tage ud at rejse i starten af januar. men er der nogle der ved hvor vi kan finde nogle rejser fra tyskland og så ned til syden? Det skulle nemlig være billigere at ´rejse derfra har jeg hørt!!

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 25-12-07 10:17

Det er vist alment kendt at skal man køre med tog ned igennem Tyskland med afgang fra DK er det billigere at købe hele biletten hos Deutche Bahn.

Nu kan jeg selv kun et par tyske ord, men søgning på reisen gav dette:
http://www.google.dk/search?q=reisen&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:da:official&client=firefox-a

Ps. Husk de nye regler for sygetransport hjem.

Accepteret svar
Fra : Kortoververden

Modtaget 110 point
Dato : 25-12-07 10:26

Her måske:

http://www.tui-reisecenter24.de/home.html

Alle medarbejderne har åbenbart været på dansk kursus.
Husk blot at lægge prisen for rejsen til Tyskland oveni tilbuddet

Godkendelse af svar
Fra : Broderpivert

Dato : 25-12-07 10:43

Tak for svaret Kortoververden.

Kommentar
Fra : bovbasse

Dato : 25-12-07 20:21

jeg vil gerne sige at vi hvert år rejser til syden fra tyskland.
vi køber altid vores rejser her

www.rfcl.de
bed om uwe vanselow, han taler dansk

mvh
jan

Kommentar
Fra : bovbasse

Dato : 25-12-07 20:21

undskyld

www.rcfl.de

Kommentar
Fra : HamborgRejser

Dato : 11-02-09 10:56

Blot til orientering, så findes der et dansk website (www.rejserfratyskland.dk), hvor I kan bestille charterrejser med afrejse fra Hamborg. Hvis I er en familie på 2 voksne og 2 børn sparer I nemt kr. 5.000,- i sommerferien, ved at rejse fra Hamborg.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 11-02-09 17:24

Den her tråd har vist overskredet udløbsdatoen.

2. sidste svar lagt 25-12-07 20:21