/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Bedømmelse
Fra : rootyphp
Vist : 607 gange
40 point
Dato : 23-12-07 16:34

Hej.

Jeg har den dersens blog kørende, hvad syntes I om designet?

http://abeburet.net/

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-12-07 16:50

Jo da dejlig overskuelig - men til min weblog skal baggrundsfarven være en lidt anden.
Har du en opskrift til hvordan den weblog laves......... den ser så dejlig enkel ud, uden en masse krims-krams.

Kommentar
Fra : rootyphp

Dato : 23-12-07 16:53

øh, naeh egentlig ikke. En smule fantasi og lidt matematisk snilde så kører slæden. Lavede den på omkring 4 timer .. Er stadig ikke 100% tilfreds med bla. baggrundsfarven.

Men er farveblind.. :(

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 23-12-07 16:54

Design - eller mangel på samme - er vel ok for en blog.

Men der er så mange af dem efterhånden, så det er svært at gøre netop din interessant, hvad der tydeligt fremgår.

Kommentar
Fra : linux-man

Dato : 23-12-07 16:55

Har du overvejet en header - noget grafik i toppen....?

Siden er stilren, omend "Statestik" bør rettes til "Statistik"

Fint at din CSS validerer, men kig til gengæld på http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fabeburet.net%2F

Fortsat god fornøjelse.

Kommentar
Fra : rootyphp

Dato : 23-12-07 17:00

Den viser grøn her .. måske fordi jeg har et problem i min menu, at den nogen gange kobler databasen fra og giver en fejl til validatoren..

Måske skal jeg bare fjerne or mysql_error - så den ihvertfald ikke melder fejl og ødelægger min validering.

Kommentar
Fra : rootyphp

Dato : 23-12-07 17:02

Forresten, tak fordi du gjorde mig opmærksom på stavefejlen - eller det er vel en lydfejl/stavefej. hehe

Accepteret svar
Fra : linux-man

Modtaget 50 point
Dato : 23-12-07 17:30

Her er siden grå, men glæder mig du kunne bruge infoen om valideringen. Er bare sådan en tosset detalje. Havde engang pralet med valideringslogo og hele baduljen hvorefter jeg lavede en opdatering og glemte at lukke en tag. Den fik jeg straks - på naturligvis....

God jul, og godt nytår

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 23-12-07 17:44

Kedeligt

Kommentar
Fra : iah

Dato : 23-12-07 17:59

Smag og behag... Personligt havde jeg foretrukket noget mere livligt, siden virker særdeles søvndyssende

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 23-12-07 18:15

GRÅ, hvid og hvidblå, ikke lige mine farver, men andre syntes måske om dem

Kommentar
Fra : linux-man

Dato : 23-12-07 19:29

rootyphp > Tak for points.
Skal nok følge bloggen. Glædeligt at du tager feedback med oprejst pande.

Det er go' værkstedshumor....