/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
Incomedia Website X5
Fra : klanger
Vist : 931 gange
100 point
Dato : 21-12-07 03:04

Hej

Jeg tillader mig høfligst at om er er en der kender til dette program? J

Jeg har været så heldig, at få website X5 i gave efter at have læst godt om det.

Umiddelbart et rigtig godt program..

Men nu er jeg ved, at bygge en side op og er stødt på et problem som jeg ikke kan se mig ud af.

Sidens nuværende domæne er
www.greenbay.1go.dk
så kan der bedre ses hvad jeg mener.

Som der ses har jeg øverst lagt flag symboler som er link til de forskellilge udenlandske sider og jeg ville helst på denne måde i stedet for popup startsiden...

Men kan det lade sig gøre?

For når man så trykker sig videre på mine flag til f.eks de engelske sider ville jeg jo gerne at venstre menuerne kunne skrives også på engelsk så man "kun" gik videre i engelske menuer når man er "derinde" osv....

Håber man kan forstå mit spørgsmål...!!!!
:oops:
På forhånd tak.

Kommentar
Fra : akle

Dato : 21-12-07 13:08

Fin hjemmeside! Programmet du bruger ser overskueligt ud og har mange muligheder. Kan desværre ikke hjælpe dig.
MVH Akle

Kommentar
Fra : madmax2

Dato : 21-12-07 13:25

Citat
For når man så trykker sig videre på mine flag til f.eks de engelske sider ville jeg jo gerne at venstre menuerne kunne skrives også på engelsk så man "kun" gik videre i engelske menuer når man er "derinde" osv....

Så skal du lave en kopi af din Danske side om til UK og uploade den, i en ny mappe
og rette dit link i flagene til den nye side.
Og omvendt, for at komme tilbage igen.
Har programmet ikke funktionen ENTER UK eller DK, eller var det det, du ikke ville have

Kommentar
Fra : madmax2

Dato : 21-12-07 13:29

Du kunne også BARE kopiere forsiden, og oprette en ny side/ link, hvor du ligger den ind,
og redigere den om til UK, hvis du forstår.

Kommentar
Fra : madmax2

Dato : 21-12-07 13:31

Jeg har selv programmet, men kan desværre ikke installere det på min pc,
ellers ville gerne have vist dig hvordan.

Kommentar
Fra : klanger

Dato : 21-12-07 16:47

Jeg prøver mig lige frem, og ja det er egentlig et godt program......

Og når man så lærer det at kende.....!!!!!!!

Jeg tror der er noget i det du skriver madmax2, altså en ny mappe....?

Men jeg håber du/I har tålmodighed til jeg forhåbentlig finder løsningen....

Citat
Jeg har selv programmet, men kan desværre ikke installere det på min pc,
ellers ville gerne have vist dig hvordan.

Hvor kan det være, hvis der er noget jeg kan hjælpe med der, så skriv....

Accepteret svar
Fra : madmax2

Modtaget 100 point
Dato : 21-12-07 17:41

Det jeg mener er, at den side du har lavet og gemt, den gemmer du igen,
i en ny mappe, og laver den om til UK, med henvisninger o.s.v til de rigtige links.
Og ja, det kan tage sin tid, men meget hurtigt program at arbejde med,
når først man er inde i det.
Håber du får løst problemet.

Godkendelse af svar
Fra : klanger

Dato : 21-12-07 19:41

Tak for svaret madmax2. Go' aften....