/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Ny hjemmeside/webhotel
Fra : gade22
Vist : 764 gange
100 point
Dato : 17-12-07 20:40

Hey med jer.

Har lige købt en hjemmeside eller en domain + webhotel. gennem http://www.domaindirect.dk. Og hjemmeside er også oppe og det hele, men hvordan uploader jeg til min siden. bruger FileZilla, men den har brug for Vært: Brugernavn: Kodeord: Port: Men syntes bare ikke jeg har nogle mail med de oplysninger. :(

Håber nogle kan lige har gjordt det samme som mig og Kan siger mig hvad jeg skal stille op.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 17-12-07 20:48

Der bør være ftp koder i "velkomst" mailen fra din udbyder.

Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 17-12-07 20:51
Kommentar
Fra : taliskoko

Dato : 17-12-07 20:52
Kommentar
Fra : mimimig

Dato : 17-12-07 20:55

Har selv hos domaindirect.
Du har fået en velkomstmail, hvori, som talisko skriver, der er anført brugernavn
og adgangskode. Vedr. port, så er det normalt port 21 der bruges til ftp.

Accepteret svar
Fra : madmax2

Modtaget 100 point
Dato : 18-12-07 00:09

Citat
Har lige købt en hjemmeside

Du får koderne når de, har modtaget betaling.
Har du betalt med kort, skulle du have fået en mail med koder.

Godkendelse af svar
Fra : gade22

Dato : 18-12-07 17:11

Tak for svaret madmax2.