/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
sØNDAGS-SLudder.+.++.
Fra : molokyle
Vist : 733 gange
32 point
Dato : 16-12-07 17:17

Som nogen sikkert viL BEMÆRKE:+

ER MIT KEYBOARD (TASTATUR) EN SMUle upåLIDEligt hvad angår store og små bogstaver.+

Jeg følER MIG SOM EN HElt og aLDEles disken

.+.+imidLERTID ER DER EN 'NATURlig' forkLARING

jEG HAR BYTTET TASTATUR MED MIN liLLebror som bLEV TRÆT AF; AT HANS PC GIK I DVALe, når han trykkede på tasten; o

Dét har jeg kurreret .+.+
.+.+og fået instaLleret den rette tastatur driver (= Compaq SK-2800c) med menu og heLE SVINERIET, .+.+.+ men nu er problEMET I STEDET Blevet MUTERET OVER TIl taSterne:+ Caps lOCK OG L

TilGIV MIG DERFOR DEN NOGET løjerLIGE TEKSTFORMATERING HÉR TIl aften

= HARDWAREFEJl

Jeg må på jagt efter et andet tastatur imorgen

RimelIG MORSOM OPleveLSE.+ jEG KA' NÆRMEST IKKE Logge ind nogen steder :+-D

</MOlokyLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-12-07 17:20

Ps.+ Jeg gLEMTE AT NÆVNE; lyden også bLI'R Slået fra .++..+ ved brug af l OG cAPS Lock tasterne.

</MOlokyLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-12-07 17:21

.+.+.+men så er det jo rart at man aLTID KA' SNAKKE MED SIG SElv på kandu

</MOlokyLE>

Kommentar
Fra : Q1984

Dato : 16-12-07 17:28

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-12-07 17:29

En gang rensemiddel og en ordentlig børste, ikke vc rens - børste,
kan gøre underværker.
Tørretumbler på mild behandling, så spiller klaveret med rene
smukke toner.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-12-07 17:29

Kan man få et ord indført, eller vil du kun snakke med dig selv er det fordi du har omstillet tastaturet til russisk, at den ikke skriver ordentlig på dansk mere

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 16-12-07 17:35

n#mNU*I Å)(@£ €N>lkl8 konstant?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-12-07 17:43

Stouenberg pas på konen ikke opdager at du skriver med russiske piger

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-12-07 18:09

Det er skam et fint Compaq sk-200c tastatur .+.+dog med visse 'finurLIGHEDER' INDBYGGET+.

Øverst er der en masse fine knapper man seLV KA' PROGRAMMERE .++.+.SÅ DÉT GØR JEG

Der er defineret taster tiL:+

MIN HJEMMESIDE
+.+.MIN EMAIl
.+.+en tom side
DMI
wikipedia DK
googlE

.+.+og så har lYDINSTIlLINGERNE SIN EGET Liv hvad tiL-/FRAKOBLet anbeLANGER +

+.+.SELve query keyboardet ka' man sgu ik' ændre en tøddeL PÅ +.+.DRIVER El.+ ej

hER GÅR DET GODT

</MOlokyLE>

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 16-12-07 18:59

Citat
Det er skam et fint Compaq

Sådan en med tommelfingerkugle, lig flyveledernes lidt større
trillehjul. Jeg anbefalede modellen til en handicappet der havde svært
at styre musen, men nej han holder musen med to hænder og klikker
krampagtigt i samme øjeblik som musen rykker ved siden af målet.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-12-07 19:05
Kommentar
Fra : e.c

Dato : 16-12-07 20:47

Jammen Molokyle - hvad er det du mener er anderledes end det plejer at være.

Ellers vent til Gambrinus kommer på banen.............han ved alt om tastataturer, og hvad der kan gøres ved dem.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-12-07 05:33

Det er en hardwarefejL.+ eN OVERGANG I TASTATURET+. jEG MÅTTE FORHINDRE DVAletiLSTAND VED TRYK PÅ O TASTEN VED AT DISABle funktionen i BIOS.+

L TASTENS FUNKTION SOM cAPS Lock og mute funktion, samt det ekstra + tegn efter : og . ka' jeg i midLERTID IK' FÅ HAS PÅ medmindre jeg redigerer i teksten bagefter.+ dER ER KUN EEN løsning:

+ Et nyt tastatur.+

</MOLokyLE>

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 17-12-07 13:38

Det var vist også Gambrinus løsningen efter nedsmeltningen.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 19-12-07 14:45
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-12-07 18:46

Måske man sku' investere i et bærbart tastatur?

.+.af den ene: http://blog.scifi.com/tech/pics/Keyboard-Bag_w.jpg

..eller anden: http://www.screaming-penguin.com/images/virt_keyboard.jpg

..slAGS?

.+.+ MEN SOM PURIST OG NØRD FORETRÆKKER JEG NATURligvis rene lINJER:+

http://www.fahad.com/pics/das_keyboard_lrg.jpg

</moLOKYLe>

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 19-12-07 19:16

Molokyle - du har da brug for et keyboard med een fælles tast (anykey)

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-12-07 19:58
Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 20-12-07 01:24

I sludrer stadig, og det er slet ikke søndag mere molo få nu muldvarpen frem i lyset, og køb et andet tastatur, din skrift er da helt hen i skoven en arbejdsdag mere, så er der Laaaaaang ferie

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-12-07 18:20

o.v.n. ->

Min arbejdsuge går alTSÅ FRA MANDAG TIl LØRDAG (INCl.+) !!! +

NormaLT FRA 6.+00 TIl 15.+00 .+.+hvilKET BETYDER JEG ER NØDT TIl at stå op kL.+ 5.+00

jEG HAR Slet ikke tid tiL AT GÅ PÅ INDKØB +

</moLOKYle>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 20-12-07 18:22

+.+.MEN SÅ TJENER JEG Altså også; 105 kr.+ i timen .+.+.+ FØR skat

</MOlokyLE>

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-12-07 16:41

http://www.zitech.dk/Product/Details.aspx?ID=6155

Der står ganske vist at det er et Svensk tastatur - men de fleste bogstaver kan vel bruges.

Accepteret svar
Fra : Manse9933

Modtaget 32 point
Dato : 22-12-07 16:46

ha,det kan jeg godt slå Eyvind og så på dansk
http://www.thansen.dk/product.asp?c=1566665240&n=496907257&pn=496907780

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-12-07 19:15

Nu er jeg eLlers lIGE VED AT VENDE MIG TIl det

.+.+det er bare pokkers svært at få xhtmL KODE TIL at valIDERE KORREKT, NÅR DEN ER 'FORFATTET' MED DETTE TASTATUR +

+..++.AlLE MARKØRER OG PARAMETRE SKAl jo skrives meD VERSAler+. kapitÆLER ER IKKE TIlLADT

</MOlokyLE>

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-12-07 22:58

Ok jeg giver mig - men det er da til at vænne sig til ö og andre sjove tegn.
(Ps. der ligger en thansen på Kirstinehøj 31B 2770 Kastrup)

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 23-12-07 12:02

Brugt Cherry standard tastatur ... fra Kirkens Korshær ... 20 kr.

Godt forsøgt Manse9933

..men hva' fatter gør?
..er ALTID det rigtige

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 23-12-07 14:31

der kan jeg ikke være med

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-12-07 15:15

Men husk så lige at den 12. tast i anden række ikke er et kryds men et ................ 0

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-12-07 19:05
Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-12-07 19:11

Fulgte det webcam med for de 20 kr.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-12-07 19:18
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-12-07 19:20

Eyvind -> Hov hov du...

..ingen grovkornet sarkasme hér ...dér ...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-12-07 19:22

Molo - du er blevet præmietyr i et andet spørgsmål.
http://www.kandu.dk/spg114379.aspx

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-12-07 19:23

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 23-12-07 19:25

Tak e.c./Eyvind

Jeg må STAX kommentere...

En sådan oplagt mulighed for selvpromovering vil jeg sgu ik' la' min næse gå forbi

</MOLOKYLE>