/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Giver "Snowy" virus?
Fra : vith
Vist : 515 gange
200 point
Dato : 16-12-07 13:46

Efter at have set et tip her på kandu, downloadede jeg "Snowy" fra GOTD. Det virkede fint, så jeg anbefalede det til min niece, som så downloadede det. Efter at have spillet lidt gik hendes pc i sort og begyndte at "hyle" meget højt. Hun var nødt til at pille batteriet ud for at få den til at holde op.

Da hun efterfølgende startede pc'en op igen, stod der (på engelsk) at 2 programmer nu var ødelagt af virus. (hun har angiveligt ikke downloadet andet end Snowy og var heller ikke inde på Ekstrabladet den pågældende dag.

Kan det være "Snowy" der laver ballade??

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 16-12-07 13:55

- det tvivler jeg på. Mit barnebarn har brugt nogle timer på det nu, og det kører fint.

God søndag

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 200 point
Dato : 16-12-07 15:16

Det er GARANTERET IKKE snowy der giver virus.....

Så fejlen skal søges et andet sted....

Godkendelse af svar
Fra : vith

Dato : 16-12-07 16:14

Tak for svaret refi - det var lige det svar jeg (og min samvittighed) håbede på

Kommentar
Fra : refi

Dato : 16-12-07 16:29

Selv tak.....

Og fremover kan du ROLIGT hente fra GAOTD