/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Phukett
Fra : Jelva1983
Vist : 358 gange
40 point
Dato : 16-12-07 10:14

Hej allesammen!!!
Jeg tager 2 uger til Phuket til jan!!!
Så vil jeg høre om i kunne anbefaldet nogen steder maaaaan bare skal se!!!!
Skal bo i Potong!!!
Kunne også godt tænker mig at vide, om i ved om der sku være et stort vandland på phuket???¨
Synes ikke rigtigt jeg kunne finde et!!!
På forhånd tak!!!

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 16-12-07 10:45

http://www.dansk-thai.dk/news2.php

Her er folk som bor dernede som kan give dig et godt svar.

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 16-12-07 11:51

dr_dem

Efter min mening et godt svar.
Var ikke klar over at der fandtes en sådan hjemmeside og i øvrigt med et ualmindeligt smukt Logo som giver én lyst til i disse mørke vinterdage dage at besøge Thailand.