/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Liza Minnelli aflyser i DK
Fra : Klumme
Vist : 484 gange
100 point
Dato : 15-12-07 16:08

Liza Minnelli kollapset - aflyser i DK

Citat
Den aldrende amerikanske stjerne kollapsede under en koncert i Sverige. Hun er fløjet hjem til USA og har aflyst to danske koncerter

Skal have lægehjælp
Efterfølgende blev Liza Minnelli kørt til hospitalet, og torsdag morgen fløj hun tilbage til USA.

Det betyder, at hendes to koncerter i København fredag og lørdag er blevet aflyst
http://ekstrabladet.dk/flash/udlandkendte/article369302.ece

Citat
!14-12-2007 11:00:38 #1 fra Dorte Olsen

Sikke en forudsigelighed
Jeg havde en billet til fredagens koncert i Brøndbyhallen men blev ringet op for knap 3 uger siden at arrangementet var aflyst!
Hvis man allerede dér kunne forudsige, at Liza Minnelli ville få et kollaps 3 uger senere og måtte melde afbud, jamen så er det da en helt fantastisk forudsigelighed de arrangører ligger for dagen?!

Man kan så undre sig over, hvorfor de ikke kontaktede hende og bad hende søge læge INDEN hun blev dårlig?! Så sikke da en gang vås.

Der var nok andre grunde til det arrangementet blev aflyst :-)
http://ekstrabladet.dk/flash/udlandkendte/article369302.ece

LOOL Godt gået hihihi

Accepteret svar
Fra : Tilde38

Modtaget 110 point
Dato : 15-12-07 16:27

jo jo.. der er nok mere mellem himmel og jord end vi aner..

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 15-12-07 16:29

hæhæhæhæhæ Ja der er mere mellem lår og bag end så mange andre steder. Fyyyyy

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 15-12-07 16:33

er der det????????

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 15-12-07 16:43

Øhhhh det tror jeg da

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 15-12-07 19:32

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 15-12-07 19:41

men du ved det ikke helt?????

Godkendelse af svar
Fra : Klumme

Dato : 25-12-07 04:02

Glædelig jul Tilde.

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 25-12-07 15:00

tak i lige måde..