/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Banker
Fra : refi
Vist : 934 gange
100 point
Dato : 14-12-07 17:58

Står lige og skal bruge en oplysning....

Har danske banker (IKKE DanskeBank ) åben den 31-12 ??????

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 14-12-07 18:03

Tror ikke Spar Nord Bank har åbent.

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 14-12-07 18:07

Men tror generalt ikke bankerne har åbent denne dag, hverken Bilka eller Føtex har ej heller åbent. Ved godt det intet har med det at gøre men de plejer følges ad på HVERdage.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-12-07 18:15

Tror er ikke godt nok ......

Jeg tror det heller ikke, men jeg skal VIDE det

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 14-12-07 18:29
Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 14-12-07 18:31

Men min bank har aldrig haft åben d.31/12 ej heller selv om det var en Mandag eller Torsdag. Så jeg vil sige NEJ til at bankerne har åbent denne dag.

Accepteret svar
Fra : Tilde38

Modtaget 110 point
Dato : 14-12-07 18:34

NEJ

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-12-07 18:38

Godt Tilde - men hvor har du set det - jeg kan nemlig ikke finde det nogen steder......

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-12-07 18:40

Citat
Udover de officielle helligdage har banker og mange butikker, museer og restauranter også lukket f.eks. grundlovsdag, juleaftensdag og nytårsaftensdag

http://www.visitdenmark.com/danmark/da-dk/menu/turist/turistinformation/fakta-az/helligdage.htm

Så hæv rigeligt inden da

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-12-07 18:45

Det er lige det der er problemet....

Skal bruge en del kontanter nytårsaftendag og vil helst ikke ligge inde med dem for længe - jeg kunne jo spørge banken, men nu er jeg lige ved at planlægge og ville gerne være færdig.....

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-12-07 18:48

Hvis du ved hvem, der skal have alle de kontanter, så få en banknoteret check.

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 14-12-07 18:49

Prøv da at ringe i Banken på Mandag.

Der er jo nogle kun dage til det er d.31/12, så er sikker på du nok skal få hævet det du skal ha hævet inden da!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-12-07 18:58

Det var jo ikke for at ringe til banken på mandag jeg spørger her.....

Tilsyneladende er der ingen af dem der "gider" oplyse det på deres hjemmesider.....

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 14-12-07 18:59

tror ans gav svaret..

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 14-12-07 19:00

Nej men de har IKKE åbent den 31/12.

Hvad skulle de egentlig gøre det for??

Ville du selv ta på arbejde denne dag, hvis du stod i bank/Håndværker bare for at nævne nogle?

Jeg gad ihvertfald. Har nok at give mig til denne dag!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 14-12-07 19:05

Den med HVEM der arbejder på HVILKE dage holder ikke - der er sgu MANGE der arbejder den 31-12

Men ok...

Da ingen kan finde "beviser", håber jeg det er rigtigt der er lukket.....

Godkendelse af svar
Fra : refi

Dato : 14-12-07 19:06

Tak for svaret Tilde38.

Håber du har ret - ellers bliver du sat til at opbevare dem....

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 14-12-07 19:07

gerne refi..

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 14-12-07 19:10

Citat
Den med HVEM der arbejder på HVILKE dage holder ikke - der er sgu MANGE der arbejder den 31-12

Den er jeg lige som helt klar over, men det er i store træk mest service fagene. Hjemmehjælper, SoSh, SoSa også dem på sygehuse, vagtlæger. Ser du nogle håndværker som er på job denne dag?
Firmaer har tilkalde vagter. Selv bus og taxa kører ikke hele dagen.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 14-12-07 19:30

Det blev indført ved et regeringsindgreb at nytårsaften var fri og der samtidig blev indført feriefridage, men jeg husker ikke hvornår det var. Altsammen for at imødegå kravet om en 6 uges ferie.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 14-12-07 19:31

Du skal vel ikke i dem alle sammen d. 31/12-07 LOOL

Kommentar
Fra : refi

Dato : 15-12-07 09:05

Nej Klumme....

Enten har de eller også har de ikke.....

Der er IKKE blot "nogle" der har åbne.....

Derfor spurgte jeg på måde....

Var der "blot" EEN bank der havde det på deres hjemmeside - ville det jo gælde alle.....