/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Kandu udsat for Spam?
Fra : IBM760
Vist : 862 gange
50 point
Dato : 13-12-07 21:36

Der er i dag kommet en ny bruger i Kandu, og jeg tvivler på reelle hensigter.
http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=265459

Vedkommende har dags dato sendt privat besked til mig (og formodentlig flere på Kandu):

Citat
Hello dear,
Fra : lindababy01

Dato : 13-12-07 21:28
--------------------------------------------------------------------------------
Hello dear,
how are you today i hope that every things is ok with you as is my pleassure to contact you after viewing your profile which really interest me in having communication with you if you will have the desire with me so that we can get to know each other better and see what happened in future. i will be very happy if you can write me through my email for easiest communication and to know all
about each other,here is my email (lindababy41@yahoo.com)
i will be waiting to
hear from you as i wish you all the best for your
day.
yours Miss linda
--------------------------------------------------------------------------------

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-12-07 21:37

Hun har været her før.
Gammel dame.

Accepteret svar
Fra : iah

Modtaget 60 point
Dato : 13-12-07 21:37
Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 13-12-07 21:38

Det er muligt, men hun indmeldt i dag.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 13-12-07 21:40

Hun har fået en kurv

Kommentar
Fra : akle

Dato : 13-12-07 21:41

Jeg fik besøg under 'privat indlæg'
Nåede at svare med en den bare.
Noget fis, synes jeg det er.
MAH Akle

Kommentar
Fra : chicapigen

Dato : 13-12-07 22:14

jeg har også lige fået en privat besked fra hende kan man ikke bare blackliste hende eller hvad gør i

venlig hilsen chicapigen

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 13-12-07 22:19

jeg har også fået den

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 13-12-07 22:23

Lindapigen er i virkeligheden en smuk og sød teenager, der nyder at have verbalt og sexuelt samkvem med mænd i alle aldersklasser...så hvad er problemet...har også modtaget en PM og det viste sig at hun bor i Brønshøj, men har et 3-zoners kort så radius er altså hele S-banenettet. Hun er vild med pizza og boy-bands, men pisse træt af drenge på hendes egen alder så derfor denne kontaktform

Jeg synes absolut ikke der er grund til at tvivle på denne bruger, da man kan fornemme at hun er ensom og rådvild og søger samvær med erfarne mænd der kan råde hende ud i livet...det er jo svært nok endda.

Mistro er roden til alt ondt

Ziggy99

Kommentar
Fra : metteto

Dato : 13-12-07 22:24

os' mig.
Hvad gør man?????
Blacklister?? Jeg vil nødig bryde mit princip om ingen blacklistning, men denneher er lidt grænseoverskridende.

Tror I kandu vil ekskludere på opfordring??

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-12-07 22:25

Jeg fik fadme hele to styks

Godkendelse af svar
Fra : IBM760

Dato : 13-12-07 22:39

Tak for svaret iah.

Lad os lukke spørgsmålet og håbe at vedkommende stopper snarest.

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 13-12-07 22:39

lindababy41 = moden dame på 41 med reelle hensigter ???

Naaaaaa!!!!!! Næppe.... lad os håbe Team Kandu får stoppet den slags snarest!

Kommentar
Fra : metteto

Dato : 13-12-07 22:44

Hva... Ziggy
Er hun mon biseksuel??????????????
Vi er par stykker der er af hunkøn. OG modne damer, BTW

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 13-12-07 22:50

metteto -> kun rart hvis du er en moden dame med reelle hensigter

... jeg tror det bare ikke om lindababy41 ...

Kommentar
Fra : metteto

Dato : 13-12-07 22:51

Sagde INTET om reele hensigter

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 13-12-07 22:57

Hæ hæ, metteto - en ægte hun-

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 13-12-07 23:31

osse mig...jeg opfordrede hende til at skrive til mig via kandu-mailen

Kommentar
Fra : iah

Dato : 14-12-07 15:33

Citat
Tak for svaret iah.

Lad os lukke spørgsmålet og håbe at vedkommende stopper snarest.

Ganske enig, den slags personer fortjener ikke så meget opmærksomhed...

God weekend

Kommentar
Fra : metteto

Dato : 14-12-07 15:34

Desværre fortsætter hun ufortrødent. Har idag fået nr. 2.

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 14-12-07 17:54

Jeg har fået nummer tre nu - efter hun er blacklistet. Det er da utroligt det kan lade sig gøre.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 14-12-07 19:49

Citat
Desværre fortsætter hun ufortrødent. Har idag fået nr. 2.

Jeg har fået nummer tre nu - efter hun er blacklistet. Det er da utroligt det kan lade sig gøre.

JA, OG HVOR INTERESSANT ER DET LIGE FOR ALLE ANDRE?

DET ER SPAM at fortsætte!

Spørgsmåler er blevet lukket - så skulle vi så ikke lade det hvile i fred?

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 15-12-07 09:48

jeg mener det er vigtigt at blive ved, for at få gjort noget ved den port hos Kandu teamet.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 15-12-07 11:38

Citat
jeg mener det er vigtigt at blive ved, for at få gjort noget ved den port hos Kandu teamet.

Undskyld mig! Men du er vel ikke så enfoldig at tro det skulle hjælpe en hujende fis at skrive det ene indlæg efter det andet her i forum?