/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Mellem uddannelser / Spørgsmål
10  erling_l 510
Kvotientrækker.
Fra : NannaBanana
Vist : 1007 gange
20 point
Dato : 13-12-07 19:25

Jeg skal aflevere studieretningsopgave på mandag, og jeg sidder stadig med et af spørgsmålene, og er fuldstændig lost. Er der nogen, som vil hjælpe?

Spørgsmålet:
Beskriv hvordan kvotientrækker kan anvendes i behandlingen af det økonomiske kredsløb. Giv mindst et konkret eksempel (evt. multiplikatoreffekten).

Hvordan beskriver man kvotientrækker i en sammenhængene tekst? Både endelige og uendelige? Har folk evt. notater på computeren eller anden? Jeg har virkelig problemer.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-12-07 19:28

Skal vi lave dine lektier?

Kommentar
Fra : NannaBanana

Dato : 13-12-07 19:29

Øh nej. Jeg vil bare gerne have hjælp til noget, som jeg overhovedet ikke forstår. Såe.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 13-12-07 19:53

Jeg forstår godt Teil,

jeg ved meget om kvotient rækker, men...

Husker du jeg hjalp dig, endda med vanskeligt tysk?
Men gider du lukke dine gamle spørgsmål, Nej.

Lav selv dine lektier, Svend

Kommentar
Fra : NannaBanana

Dato : 13-12-07 19:55

Jeg aner ikke, hvordan man lukker gamle spørgsmål, desværre.
Det er derfor jeg ikke har lukket den.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-12-07 20:10

Citat
Jeg aner ikke, hvordan man lukker gamle spørgsmål, desværre.
Det er derfor jeg ikke har lukket den.

Ikke meget du kan, dine evner er vidst til et ufaglært atbejde.
Smut du ud af skolen.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 17-12-07 17:57

Du kan da ikke bare spørge videre uden at afslutte dine tidligere spørgsmål.
Du skal jo bare akceptere det svar der passer bedst...
Ellers vil ingen af os jo hjælpe dig mere, Svend

Annuller spørgsmålet
Fra : NannaBanana

Dato : 30-12-07 13:02

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål