/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Thailand - tatovering
Fra : sødprinsesse
Vist : 1431 gange
100 point
Dato : 12-12-07 08:52

Hej!
Jeg vil mget gerne høre om nogle her inde har fået lavet tatoveringer i Thailand?
Det siges at de er utrolig dygtige og utroligt billige der nede. Jeg regner med at skulle der ned i foråret - og har tænkt på at få en lavet der nede.
Nogle erfaringer?

Kommentar
Fra : klemme2006

Dato : 12-12-07 09:09

Ingen erfaringer, men vælg klinik med omhu. Leverbetændelse og HIV er ingen spøg.

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 12-12-07 09:13

Hvis Thailændere er ligeså effektive som med alt andet skulle der ikke være noget problem.

Læs denne tråd fra Thailand.dk:

http://www.thailand.dk/forum/read.php?f=5&i=12420&t=12420

Ziggy99

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 12-12-07 09:17

nå men et rigtigt godt råd som skrevet står i tråden.. vent til dagen før i skal hjem

Kommentar
Fra : tararam

Dato : 12-12-07 09:24

Husk at finde et veletableret sted. Der foretages tatoo's rigtig mange steder, med mindre renlighed omkring udstyr, nåle etc.
Tænk på det når du evt. finder et "for billigt" sted.

Accepteret svar
Fra : dogvillestar

Modtaget 100 point
Dato : 12-12-07 09:53

Har fået lavet 2 tattoo's i Thailand i år - FCK log på brystet og etnisk thaitattoo på underarmen - og der er begge blevet flotte!

Som altid ved tattovering, så check om der findes en autoklave i forrretningen - det er den der lille ovn der bruges til at sterilisere nåle og maskiner i!
Og i øvrigt om der er rent og pænt.

Når DU så skal tusches, så se efter at tattovøren tager nye nåle og maskine ud af en sterile pakke, lige som du ser naår du skal behandles på f.eks en skade stue.

Har tattoveringer fra DK også, og mit indtryk er at de er fuldt ud lige så proff. og dygtige i Thailand som herhjemme.

Og lad vær med at få dem lavet dagen før du skal hjem!! Lav dem med det samme hvis du har besluttet dig for at få en tusch!

De fleste tattovører farver op og retter hvis du ikke er tilfreds eller farven kradses ud!
(og det sidste KAN ske på de kanter )

Gav hvad der svarer til 300,- kr. for FCK logo'et, ca. 80mm Ø og det blev hentet fra FCK's hjemmeside. Den etniske thaitusch kostede 200,- kr., men fik den billigere fordi jeg pruttede og drillede ham med at han jo alligevel ikke havde nogen kunder lige nu!

Kom på en bar lige ved siden af tatto-shoppen, og han checkede tuscherne hver dag han så mig, så rigtig go' service der. (og han fik mig sq da til at hente mad til os som vi spiste sammen ude foran butikken- en extraudgift på 50,- kr. m. 2 øl)

Dette var i Patong City på Phuket Island, så ka' kun udtale mig derfra, men de fleste tattooshops jeg så var helt moderne og rene og pæne, selv i en temmelig beskidt storby som Bangkok, hvor jeg dog kun kiggede på!

Go' tur ...........

/Torben

Kommentar
Fra : liseaa

Dato : 12-12-07 14:04

hej!
Det er ikke kun nålene der skal holdes øje med, men også farven, som måske under små kår, bliver hældt tibage til den nye kunde..... Men jeg kender mange som er godt tilfredse, fordi thaierene er omhyggelige og kunstnerisk anlagt. Husk at det er en tegning for livet, så lad vær med at spare på småpengene, når du har besluttet dig dernede. (har selv en bitter erfaring, bare for 100 kr. ...........øv )
Held og lykke og god tur
Hilsen la

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 22-01-08 14:50

Citat
og har tænkt på at få en lavet der nede
skriver du... Hvor nede?? Foran eller bagpå fortæl fortæl

Og husk endelig at lukke dine spørgsmål

Kommentar
Fra : sødprinsesse

Dato : 23-01-08 08:28

Bagpå .. nede i Thailand

Og altså undskyld............. Jeg kan ikke finde ud af at lukke...........

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-01-08 09:27

Prinsesse Jo du kan da. Du har jo lige lukket sp med müslibar. Det gik da fint

Kommentar
Fra : sødprinsesse

Dato : 23-01-08 09:41

Godt så........ vi det sige at så snart jeg accepterer.... så lukker jeg spørgsmålet, giver point til det svar jeg accepterer, og så kan der ikke længere skrives i den tråd?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-01-08 09:48

Lad mig lige give dig en personlig mening om tatoveringer på pigers bagsmæk.

For det første er det snart umoderne, og så står du der med et maleri på rumpen, som overhovedet ikke er sexet mere. For jeg formoder det er for at virke sexet, da det ellers virker meningsløst at male sig bagpå. Dernæst er du sikkert rimeligt ung nu, og som et emne tilanskuelighed, så forestil dig at du får tatoveret en stanglækker müslibar på culotten. Hvordan tror du den ser ud om 10 / 20 / 40 år?

Den er ca 8 gange så stor, er rynket, og falmet og aldeles uspiselig. Hvor sexet tror du den så er, altså din bagsmæk?? Jeg ved bare , at hvis du tog med mig hjem til lidt sjov, og du på et tidspnkt vendte dig om, nok ville trække i tøjet og begynde at gøre rent i stedet for at glo på sådan et stk. brugt chokolade, som forlængst har overskredet sidste salgsdato. Det samme vil ske hvis du tatoverer en ørn eller andet symbolsk.

Såååå rådet fra mig er.... Lad være

Kommentar
Fra : sødprinsesse

Dato : 23-01-08 09:54

Nej... Jeg skal ikke have lavet hverken ørne, roser som bliver langstilkede med tiden eller kattepoter som bliver til kradsemærker når jeg nærmer mig pensions alderen!

Jeg skal såmænd bare have lavet en lille fe med en lille blomsterranke.....
Skulle blomsterne gå hen og visne med tiden, må jeg jo få dem farvet op igen.........
Man lever kun én gang.... så man skal huske at leve i stedet for at være bange for at fortryde

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-01-08 09:54

Ja det har du ret i, bortset fra at der tadig kan skrives i spørgsmålet i en times tid. Derefter låses det i en måned, og hvis nogen vil kigge ind, skal de betale for det, og det koster 10 % af pointene i spørgsmålet.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-01-08 09:56

JA JA okay.... Kom og vis mig den når den er lavet, så skal jeg se om jeg godkender den

Godkendelse af svar
Fra : sødprinsesse

Dato : 27-02-08 13:24

Tak for svaret dogvillestar.

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 27-02-08 17:01

Kommentar
Fra : liseaa

Dato : 28-02-08 11:38

klumme!
Du tænker meget på point, og dine oldgamle ytringer er da lidt for dumme. Som pigen siger, så lever vi kun en gang, og du er vel heller ikke begyndt at tænke over, hvilken model din rolator skal være endnu
Hilsen la