/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Win Vista fejl
Fra : cobran
Vist : 567 gange
105 point
Dato : 10-12-07 22:56

Hej.

Er der nogen der kender følgene fejl -

Når jeg går ind i Kontrol panelet så kommer fejlen op "Windows explorer has stopped working" og derefter lukker Kontrolpanelet ned!

Er fejlen kendt? og er der noget at gøre udover at installere hele vista igen?

Mvh. Cobran

Kommentar
Fra : stl_s

Dato : 11-12-07 01:40

Prøv i første omgang en systemgendanelse. Ellers kig på løsningen i den nederste post her, Spawnocula 28-08-2007 http://forums.techarena.in/showthread.php?t=698031

Kommentar
Fra : nusermus

Dato : 11-12-07 08:09

ja vi har lige prøvet det sammen skriv i søgefælde forneden af start det du skal bruge så lykkes det nok for dig

Kommentar
Fra : zith

Dato : 11-12-07 14:02

Har du installeret Nero8??? det har jeg ihvert fald oplevet at det var Nero8 der gjorde jeg fik den fejl hver gang jeg ville ind i kontrol panel

Kommentar
Fra : cobran

Dato : 11-12-07 20:09

ja jeg har nero 8 men kan ik huske om det er før eller efter problemet kom :D det prøver jeg lige!!!

Accepteret svar
Fra : zith

Modtaget 105 point
Dato : 12-12-07 13:39

Hvis du har problemer med at få det fjernet da du jo ikke kan komme ind i kontrol panel så bare kør installationsfilen igen så kommer den og spørger om du vil reparer eller fjerne.

Godkendelse af svar
Fra : cobran

Dato : 12-12-07 13:42

Jeg fandt et Run command så jeg kom ind i kontrolpanelet, og det du sagde var sgu rigtigt! Kanont! Mange tak zith du får lige 55 point ekstra