/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Højere uddannelser / Spørgsmål
10  3773 570
renæssancen - links
Fra : NielsPT
Vist : 788 gange
40 point
Dato : 12-02-03 14:23

nogen der sidder inde med nogle gode links til:

Verdensopfattelsen i renæssancen ?
Menneskesynet i renæssancen ?

mvh. Niels ;)

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 12-02-03 18:26
Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 12-02-03 18:35

hehe...
sikke nogle ubruglige links... tror du ikke jeg selv har prøvet at søge på google.com?

Accepteret svar
Fra : Rellom

Modtaget 40 point
Dato : 12-02-03 19:09

Nej, det troede jeg selvsagt ikke.

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 12-02-03 19:16

hmm...
du får pointsene alligevel.
I det mindste prøvede du da :)

Kommentar
Fra : ticki

Dato : 17-01-04 20:05

Hej Niels.

Jeg er i gang med min historie opgave på Herlev Gymnasium.
Jeg skal ligesom dig skrive om renæssancen, dette forerekommer mig dog særdeles svært. Jeg kan ikke finde hoved og hale i de mange tilgængelige oplysninger på nettet. Jeg ber derfor dig om hjælp da jeg, udfra dine senere spørgsmål, kan se at du fik en god karakter. Jeg vil gerne skrive om grundlaget for renæssancen, det nye menneske-, verdenssyn, selve renæssancen og noget om kirkens betydning.
Jeg håber virkelig du gider at hjælpe mig da alt jeg har præsteret på 2 hele dage er 1 1/2 side. Min opgave skal afleveres d. 30 så jeg har travlt.
På forhånd tak.
Ticki