/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
bærbar, tastetur ingen kontakt
Fra : claire
Vist : 569 gange
50 point
Dato : 09-12-07 14:33

Jeg har en Acer bærbar på 1,5 år gammel. Pludselig igår kunne jeg ikke bruge tasteturet, jeg bruge 3 timer på at komm ind i pc for der er adgangs kode på den. Jeg satter mus til til så kunne jeg kommer lidt rundt i pc men tastetur ville ikke viker. Jeg satte straks Norton igang med at scanne, men det viser ingenting, der findes ikke virus el. andet i pc? Så ville jeg lukke pc, så ville den ikke lukke kun står i timeglas i ca 1 time derefter kold jeg den køre tør for strøm. Efter et par timer ville jeg starte pc igen, de samme problemer opstår igen.
Dagen efter prøver jeg igen, men nu er pc helt normal? alt virker igen, jeg virus scanner igen flere gange, men samme resultat alt i okay iflg, Norton.

Hvad kan der være galt, 2 ud af 3 gange når jeg tænder pc er duer den ikke, 3 gang viker den som den plejer? Det er ikke en bærbar pc der bliver flyttet med, den står på et bord.

Mvh
Claire

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-12-07 14:38

Den har været på "gulvet" for tit....

Dårlig forbindelse et eller andet sted......

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-12-07 14:39

Nå - oven i købet en stationær....

Nyt tastatur....
Dårlig forbindelse....
Driver defekt....

osv osv...

Der er MANGE muligheder....

Kommentar
Fra : transor

Dato : 09-12-07 14:40

Bittenes uransalige veje kan intet menneske udrede.

Skynd dig at tage back up af vigtige ting medens den stadig fungerer.

Nødbremsen på en bærbar er simpelthen at pille batteriet ud, efter at have slukket for lysnetadapteren.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-12-07 14:40

Er du heldig trænger det blot til NYE batterier....

Kommentar
Fra : thomas2610

Dato : 09-12-07 14:45

Du har den vel ikke stående på en dug eller ligende, der skal ikke meget til før den bliver for varm, og alverdens problemer starter.

Du skriver den er 1,5 år gammel, så tag backup af dine data, og så afsted til forhandler for rep. Du har stadig 6 mdr reklamationsret.

Kommentar
Fra : Ana17

Dato : 09-12-07 15:02

Har du prøvet at tage batteriet ud, og lade det blive ude i 5 min? Det hjalp nogle gange på min...

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 09-12-07 15:56

Hvad med RAM?

Kommentar
Fra : b-and

Dato : 10-12-07 13:28

Hej claire,

Som det er sagt fra anden side, så kan der være mange forskellige årsager til dit problem.

Prøv i første omgang og højreklik på > Denne Computer > Egenskaber > Hardware > Enhedshåndtering.

Er der nogen gule ?-tegn eller røde mærker??

Annuller spørgsmålet
Fra : claire

Dato : 30-12-07 12:06

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål