/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Hvordan indsætter jeg video?
Fra : frihauge
Vist : 653 gange
20 point
Dato : 08-12-07 20:20

Hejsa alle sammen
Jeg er helt grøn på hjemmesider men er i fuld gang. Jeg vil gerne have video clip på min side men hvordan ligger jeg clippene ind?
Jeg vil ikke bare linke fra yourtube eller ligende.

HJÆLP er i ikke nok søde.

MVH Annette

Kommentar
Fra : cabdi123

Dato : 08-12-07 22:56

du kopier vel bare det som du godt vil have og tryker på indsæt

Accepteret svar
Fra : rootyphp

Modtaget 20 point
Dato : 09-12-07 09:34

Du kan bruge flere metoder, dog er media player nok den meste newbiede. Altså den mest brugte til grønne hoveder indenfor webdesign.

Du kan også lave det i Javascript, på den måde kan alle (ikke windows folk) også have glæde af dine videoer.

Kommentar
Fra : rootyphp

Dato : 09-12-07 09:36

Hov, du kan også bare lede rundt på kandu.dk

Evt brug google næste gang og inkludér site:kandu.dk i dit søgefelt.

http://www.kandu.dk/Tip15694.aspx

Godkendelse af svar
Fra : frihauge

Dato : 09-12-07 09:58

Tak for svaret rootyphp.