/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Needhost.dk - kontrolpanel?
Fra : Dennis85
Vist : 433 gange
300 point
Dato : 07-12-07 16:15

Hejsa

Der må da være en kandu'er herinde, som har en hjemmeside hos needhost.dk?
Jeg overvejer selv at få lidt serverplads der, og er meget interesseret i kontrolpanelets udseende og funktionalitet, da jeg synes det har meget at sige mht mit valg.

Så hvad kan du sige om det? Hvad er godt/skidt?
Jeg ville blive meget glad hvis nogen havde lyst til at sende et screenshot (skriv privat for mail eller msn).
Kan det evt sammenlignes med det på surftown som jeg har god kendskab til?

Venlig hilsen
Dennis.

Kommentar
Fra : fuck123456789

Dato : 10-12-07 01:45

FED side du LIGE kom med der

Understøtter FP og masser af andre mulgheder.
Og prisen er BILLIG_ lig med andre hoteller

Skifter mit eget UD, // Surftown, anede ikke det var tilstede mere.

TAKKER for den___

Kommentar
Fra : Dennis85

Dato : 10-12-07 08:14

Jamen velbekomme dig..

Håber stadig der er nogen der kan hjælpe, ellers kan du måske sende et hvis du bliver kunde der?

Accepteret svar
Fra : Stouenberg

Modtaget 150 point
Dato : 10-12-07 16:37
Kommentar
Fra : Dennis85

Dato : 04-01-08 14:09

Der er ikke nogen der ved noget måske?

Kommentar
Fra : klumme-disk

Dato : 06-01-08 01:25

Kommert vel STADIG an på, hvad du ønsker med
selve siden, den har FP udvidelelser hvilket maneg andre til samme pris
ikke har har +mere, og skal man SÅ OGSÅ betale HELE 9.-
PR MND, må det siges at være BILLIGT.

Om der er sikkerhed/ tvivler___
Men du får hvad andre bruger/ har, + du får lidt extra med i købet.

Kommentar
Fra : klumme-disk

Dato : 06-01-08 01:27

BTW____________________
Hvordan kan du SE KONTROLPANELET
Det KRÆVER ADGANGSKODER.

Du kan se en FLOT hjemmeside på dit link__INTET andet,
som har med et kontrolpanel at gøre

Kommentar
Fra : Dennis85

Dato : 06-01-08 22:47

klumme-disk > Jeg forstår ikke rigtigt hvad det er du snakker om..
Ja jeg ønsker at én venlig person kan logge ind på sit private kontrolpanel, og sende mig et screenshot af dette (censureret selvfølgelig), eller at sådan en person kunne beskrive kontrolpanelet lidt.
Jeg er ganske udemærket klar over hvad jeg får og ikke får i de pakker de har, men savner bare lidt info om kontrolpanelet.

Godkendelse af svar
Fra : Dennis85

Dato : 13-01-08 20:00

Tak for svaret Stouenberg.

Selvom jeg selv fandt svaret andetsteds, så var det muligvis et brugbart link.