/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Flyvske vinduer!!!!!!
Fra : dogvillestar
Vist : 509 gange
200 point
Dato : 02-12-07 08:58

Har et underligt problem!

Når jeg f.eks starter Windows jobliste, så starter programmet fint op og lægger sig i Taskbaren.

Men når jeg så vil maksimere det, så 'maksimeres det ud af min skærm!!!
Forstået på den måde at vinduet flyver op til højre og ud af skærmen hvor det ikke kan ses!
Man kan stadig se programmet på Taskbaren, men ved klik skiftes der bare mellem at minimere og 'fllyve ud af vinduet'!
Det samme sker når jeg starter Azureus. Har prøvet at af-/geninstallere Azureus, men uden at det ændrer noget!

Hvad fa...n er der lige sket her?

Hvordan kommer jeg tilbage til normaltilstanden?

Kører Win XP Media Center Edition, og der scannes for spy og adware ved opstart - Trojan Remover & Superantispyware (begge fuldt opdaterede), og har Avast! antivirus.

Har ikke rodet med Windows' opsætning eller i nogle systemfiler!

/Torben

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 02-12-07 09:16

Sorry glemte at prøve en systemgendannelse - Det virkede!!!
Og så havde jeg inst. The Da Vinci Code, der åbenbart lavede ged i det hele!

/Torben

Annuller spørgsmålet
Fra : dogvillestar

Dato : 02-12-07 09:18

Har løst problemet!

En simpel systemgendannelse gjorde tricket! - havde lige glemt at prøve denne mulighed!

/Torben