/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Konkurrence på edbpriser.dk
Fra : Mix-Man
Vist : 1119 gange
150 point
Dato : 01-12-07 20:41

Hej

Sidste år og forige år deltog jeg i jule konkurrencerne på edbpriser.dk . og jeg har set frem til i år.

Men... der er noget nyt.... for at deltage skal man..
"For at deltage i denne konkurrence, skal du have klikket på en nisse."

Hvilken nisse?. hvor?. hvor skal jeg lede?. på deres site?. jeg kan ikke finde nogen overhovedet?. er der noget galt med min pc´s firewall etc, der blocker den nisse ?.
kan i se nogen?.

Hjælp. vil meget gerne deltage i år også.

Kommentar
Fra : lillerus

Dato : 01-12-07 20:50

ganske enig kan heller ikke finde nissen, den kommer nok til jul

Kommentar
Fra : vith

Dato : 01-12-07 21:49

Ja, det er godt nok en mærkelig side!

Jeg gik ind på konkurrence og da jeg scrollede ned .... ja, så var der faktisk en nisse. Når jeg klikkede på ham, kom der en ny side frem med flere nisser, jeg kunne klikke på. Tilbage til konkurrencen, hvor jeg besvarede 2 spørgsmål og klikkede på "deltag".

Derefter kom der ingen besked om hvorvidt jeg deltog eller ej, så jeg gik tilbage for at deltage i endnu en konkurrence (der er 4), MEN ..... nu var nissen væk!!

Måske er nissen der kun en gang imellem?

Jeg er eet stort spørgsmålstegn og dropper yderligere forsøg - der er så mange andre komkurrencer, der er nemmere at deltage i.

Kommentar
Fra : vith

Dato : 01-12-07 21:58

Nå, da jeg ville lukke siden ned, så jeg at nissen havde flyttet sig til forsiden, så han springer nok lidt rundt.

Han optræder i forbindelse med en reklame for Dell. Han har hvidt jakkesæt på og danser, og så kommer der et rødt felt, hvor der står noget i retning af "lav dit eget julekort og vind".

Held og lykke!!

Kommentar
Fra : Mix-Man

Dato : 01-12-07 22:12

# Vith

Det er ellers en meget god side.. men dette års jule koncukerrence ..

der er 1 konkurrence der ikke har noget med jule konkurrence at gøre.. den om den trådløse telefon. der behøver man ikke finde en nisse ^^.

Den nisse du så i den Dell banner reklame har jeg også set. men jeg tror ikke den har noget med selve deres konkurrence at gøre... Hmmmmmmmmmmmmmmmm....

Kommentar
Fra : lillerus

Dato : 01-12-07 23:24

ja det er nok en rigtig drillenisse med stor julehilsen lillerus

Kommentar
Fra : thomas2610

Dato : 03-12-07 21:19

Jeg oplevede lige at en nisse (tegnet figur) kom over skærmen, og efter at have klikket på ham, blev deltagelsen i konkurrencen godkendt.

Kommentar
Fra : lillerus

Dato : 04-12-07 11:05

Ja jeg tror julen er kommet til kandumnge hilsener til alle fra lille rus

Kommentar
Fra : Mix-Man

Dato : 05-12-07 05:50

Hehe, yeah. problemet har løst sig lidt af sign selv nu. det har været en fejl i deres ende. har også set nisse mange gange nu.
men tak til dem der kom med nogen svar.
God jul.

Annuller spørgsmålet
Fra : Mix-Man

Dato : 05-12-07 05:54

Svaret kom af sig selv.