/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Andet familie & relationer / Spørgsmål
10  clou 540
Utroskab en lille historie
Fra : Octon
Vist : 1178 gange
100 point
Dato : 28-11-07 14:44

Nu sider jeg og keder mig lidt så ville komme med en historier så kan i jo se om i ville tilgive den og hvorfor. Points går til den der kommer med det bedste come back.

Bagrund:

Mand og kvinde har været sammen i 3år
Kvinden har flyttet ind i hans lejlighed efter som hun har opsagt sin egen fordi hun studere og er 22 år gammel.
Manden er 24 og arbejder fuldtid på kontor og har over arbejde nogle timer om ugen.

Manden og kvindens forhold går enlig rimelig godt de har nogle skænderier som alle nu har en gang i mellem. Kvinden keder sig lidt i deres sex liv men siger ikke noget til manden fordi hun ikke ved hvordan hun skal snakke med ham om det, dette har stået på i 6 månder og hun prøver at snakke med venniderne om det men hun kan ikke finde et klar svar på problemet, efter hun endlig for taget sig sammen og snakker med manden om det kommer de op og skændes og manden vil ikke gå med til at gøre de ting som kvinden drømmer om han siger han syntes det er "ulækkert" og ville ikke kunne se sig selv gøre det. Her efter går de begge i seng og snakker ikke mere om det, der går en uge hvor de stadig ikke har snakket og tingene er enlig bare blevet skubbet til siden og nu skal manden ud og rejse i en uges tid.
De kysser farvel om onsdagen og manden tager afsted, Kvinden tænker at hun ikke skal side og kede sig der hjemme og invitere pigerene over og de tager vider i byen fredag aften.
Den 22 årige bliver rigtig fuld og falder i snak med en smuk fyr og de falder rigtig godt i hak, hun begynder at snakke om de problemer som hun har med sin fyr og manden er MEGET forstålig og siger alle de rigtige ting, senere på aften ender de i seng sammen. (Kvinden fortryder meget det hun har gjordt)

8 uger senere bryder hun grædene sammen og fortæller sin kæreste det hele og kommer med undskyldinger om at hun bare var rigtig fuld og hun fortryder det hele men hun stadig elsker ham og vil ikke have han går fra hende for han betyder alt for hende.

Hvad ville du gøre ? ? ? ? ?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-11-07 14:49

Smide hende ud....

Helst inden hun kommer hjem....

Kommentar
Fra : Octon

Dato : 28-11-07 14:49

Refi det var da et kort svar hvorfor ville du gøre det ???

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-11-07 14:52

Ajjjj

Det er der da ingen grund til at tæske langhalm på....

Hun er ikke værd at gemme på - længere er den ikke....

Havde de været gift i 20 år og havde 4 børn havde sagen "måske" været en andet.....

Men det her - UT A MIN BUTIK.......

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-11-07 14:54

Enig med Teil

1. hun skal ikke begynde at tale med veninderne før hun har talt med kæresten

2. man behøver altså ikke kede sig, fordi man skal være alene i et par dage, en bytur er da ok,
men hun skulle aldig have indlagt sig og taget sammen med en mand hjem

3. når hun nu var taget med en fremmed hjem, skulle hun have holdt sin mund.

Så derfor ud med hende, hun er ikke til at stole på. At kærsten så muligvis er en der ikke er til at tale med, kan være en lille undskyldning for hendes opførsel, men de ville kunne få lært at tale sammen, hvis de prøvede lidt mere, men hun elsker ikke kærsten nok, så havde hun holdt sig på måtten

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-11-07 14:55

Nåå det var nu Refi jeg var ening med, nå men mon ikke også Teil mener det samme.

Teiiiillllll, kom hid og sig din mening

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-11-07 14:56

For dælen hvor jeg kan

Det skulle selvfølgelig ikke have været - indlagt - men indladt --- nu smutter jeg ud af tråden inden det går helt galt

Kommentar
Fra : Octon

Dato : 28-11-07 14:56

Citat
3. når hun nu var taget med en fremmed hjem, skulle hun have holdt sin mund.

Det er da endnu være hvad så vis han først havde fundet ud af det 5 år efter så havde hele deres forhold været en stor løgn

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 28-11-07 14:57

At hun er fuld er ingen undskyldning... utroskab har fanden skabt. fanden ta den der sætter sin partner i den nedværdigende situation.. hun skal ud. omgående.. (mener jeg) "heldigvis" er vi forskelligt indrettede rent mentalt, og nogen ville måske kunne leve med og tilgive dette, men hvorom alting er, så er hun ked af ders sexliv.....gu ved om det ændrer sig??? det tror jeg næppe og næste gang hun bliver beruset, laver hun samme lille stunt igen.. En gang utro, altid utro

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 28-11-07 14:59

Fyren der forførte hende er en rigtigt fæl type,
ikke spor gentlemand. Føj for ham.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 28-11-07 15:02

Hvis det nu var et helt enkelt stående tilfælde, med utroskaben, og det først blev opdaget efter fem år, så ville kæresten tilgive - vil jeg da tro -

Hvorfor ville det hele have været en løgn??

Jeg accepterer bestemt ikke utroskab, og ville bare sige, at hvis det kun skete den ene gang, syntes jeg det er synd at ødelægge tilliden og forholdet til en kæreste ved at være ærlig.

Når det nu er afsløret, så ud med hende, tilliden og vel sagtens også kærligheden er ødelagt

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 28-11-07 15:04

Enig med Refi m.fl.

De passer ikke sammen seksuelt, og der er ingen grund til at tro, at hun kan opdrage ham til at kunne li det hun vil. Samtidig har hun vist, at hun øjensynlig ikke ser sig i stand til at udsætte sine behov.

Fint nok med det. Konsekvensen er bare at de skal gå fra hinanden og hver især finde en de matcher seksuelt, inden de gør hinanden mere ondt. Hvad skulle få hende til at afstå fra et godt tilbud næste gang muligheden foreligger???? Nej vel.....

Kommentar
Fra : Naqibullah

Dato : 28-11-07 15:08

Jeg er også enige med refil

hvad så hvis manden havde hiv, det er også dit live hvis man kan stole på nogen så må man holde sig langt væk.
jeg havde en kæreste som ventede på mig i 4år og hun gik ingen steder,( en uge) forhelvd man væk med hende., men husk på en god måde.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 28-11-07 15:13

Citat
hvad så hvis manden havde hiv
Hvis og hvis, min røv er spids.... Det er jo en hel anden problematik

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 28-11-07 15:15

Citat
som ventede på mig i 4år
Jeg har da ikke engang mødt min næste eks endnu

Kommentar
Fra : Ekspress105

Dato : 28-11-07 15:17

Hun skal gå fra ham!!

Fordi HUn vil jo sandsynligtvis ALTID kede sig seksuelt.... Og han ha jo klart afvist at der kunne være tale om at prøve bare lidt....

Så med mindre at han kunne affinde sig med at hun har en elsker som hun får de lyster styrret med, så ville dat altid være et problem... Men Tror ikke han har nosser nok til at sige ja til det...

Kommentar
Fra : Naqibullah

Dato : 28-11-07 15:17

klumme (DF)
haahahha mærkelig sygdom

Kommentar
Fra : dova

Dato : 28-11-07 15:18

Jamen de skal da bare ikke bo sammen.

For han betyder da ikke alt for hende, selv om hun siger det, for så havde hun ikke fundet en anden at "trøste" sig med.

Hun kan ikke i længden trives med ikke at få sine sexuelle ønsker opfyldt......for så var hun ikke hoppet i med den første den bedste, første gang muligheden bød sig.

Kæresten betyder sikkert noget for hende, og hun holder jo sikkert nok af ham, men det vil aldrig komme til at fungere når han ikke vil opfylde hendes behov.
Og at forsøge at presse ham til det, vil ikke være en god ide, da man ikke bør prøve at tvinge nogen til at overskride deres grænser.

Så forholdet bør uden tvivl ophøre, og parterne bør indse, at de bare ikke passer sammen, og især da ikke, når ønsket om at hun får opfyldt sine sexuelle behov på en bestemt måde er så store, at hun søger det andet steds så snart manden vender ryggen til.

Og læg mærke til.....det er ikke bare hendes fejl, for lige som man ikke bør forsøge at få nogen til at overskride deres grænser, lige så bør man ikke kræve at nogen, at de skal leve i et forhold med manglende udbytte af det sexuelle samvær, for det vil aldrig fungere i længden.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 28-11-07 15:18

Ja og den smitter

Kommentar
Fra : Naqibullah

Dato : 28-11-07 15:22

klumme (df)

Mere farligt end fugleinfluenza

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 28-11-07 15:45

Jeg mødte min kone på en natklub.
Nææ, det må jeg sige, det var da romantisk.
Nej egentlig ikke, for jeg troede hun var hjemme og passe vores unger.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 28-11-07 15:47

Det ved jeg da ikke Men må vist hellere holde os til trådens emne

Kommentar
Fra : Octon

Dato : 28-11-07 16:01

Haha sikke en masse fine besvarelser der kommer Klumme tja du er som du altid er kommer med et godt svar og fuck'er det op med et eller andet dumt

Citat
Jeg mødte min kone på en natklub.
Nææ, det må jeg sige, det var da romantisk.
Nej egentlig ikke, for jeg troede hun var hjemme og passe vores unger.

Pallebhansen
Kom lige med den historie om dig og din kone, den ville jeg gerne høre.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 28-11-07 16:05

Jeg har da ikke fucked noget op........ her.... har jeg??

Kommentar
Fra : Octon

Dato : 28-11-07 16:08

Hehe nej Klumme du er dygtig bare dit inlæg om din sjælne sygdom

Accepteret svar
Fra : sinthe

Modtaget 100 point
Dato : 28-11-07 16:13

lad mig først starte med min historie,

på tidspunktet havde mig og min kæreste kommet sammen i godt 2 uger, og jeg var taget til langelands fesival for at feste med mine gamle venner.
tre dage efter at jeg var rejst får jeg et opkald af en grædende kæreste, hvor hun siger at hun har "kommet til at være i seng sammen med ******, og hun fortryder det virkelig." det ødelagde da lidt min festival, men jeg sagde at jeg ville tænke over det, og ringe en anden dag. (ha' i hovedet at jeg ikke rigtigt følte noget for hende på det gældende tidspunkt!)
et par dage efter sagde jeg at jeg ikke ville tilgive hende, men heller ikke slå op.
plus at jeg tog mig en god snak med ham hun havde gjort det med.

det hele gik så op og ned i et stykke tid, men lidt efter vores 6 måneders dag, kyssede hun med sin eks. hun ringte til mig med det samme og sagde at hun skulle snakke med mig. intetvidende som jeg var, kom jeg kørende 5 minutter efter, og så hende sidde, møg-beruset på en sten, hun fortalte mig så hele historien, (hendes eks. er også en af mine bedste venner. og på dette tidspunkt var jeg højt forelsket i hende.) hun prøvede at give mig et kram, hvorpå jeg sagde stille og roligt, at hun nok skulle rykke sig lidt væk, fordi jeg var bange for at skade hende, hun rykkede lidt væk, hvorefter at jeg gik en tur, ****** løb efter mig (den første) og ville snakke, og han hjalp mig virkelig igennem det hele. efter at have grædet ud ved hans skulder, gik jeg hen til min kæreste og sendte hende hjem, hvorefter jeg gik ind og drak min hukommelse væk.
næste morgen tog jeg hjem til hende, og vi havde en lang snak, og det endte med at jeg tilgav hende (Igen...) men sagde at hvis det skete igen, ville jeg nok komme til at gøre resten af hendes uddannelse, en meget sur tid.

jeg kommer stadigvæk sammen med hende, og efter at have kommet sammen med hende i 17 måneder, er jeg virkelig glad for mit valg.
det kan godt være at jeg er alt for tilgivende, men jeg syntes at man skal snakke om problemerne.
hvilket er min første point.

2. otte uger, er alt for meget. hvis der sker sådan noget, skal det siges med det samme, også selvom din partner ikke har nogen mulighed for at finde ud af det, man kan ikke bygge et forhold op, hvis man har sådan et skelet i skabet, efter noget tid, ville hun højst sandsynligt bekymre sig selv ihjel, hver gang han tog i byen, "møder han nogen der har set det, er han måske til fest med ham. osv."

3 da det er en "first strike" ville jeg nok have blevet sammen med hende. men hun skulle tage sig sammen,

en ting han ikke skal gøre, er at gå ud og score en anden pige. med mindre han har tænkt sig at afslutte forholdet, fordi sådan noget, ville skabe en kæmpe splid, og selvom manden højst sandsynligt ville få det bedre, så ville det ødelægge det forhold du prøver at redde.

det var alt fra mig. håber ikke det var for langt
:D

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 28-11-07 16:13

Nååå hehe. Det var da Naqibullah der spillede bolden op. Jeg er bare høflig (skal jo prøves) og svarer ham

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 28-11-07 16:16

Har ikke læst hele dit indlæg, men jeg studsede over dette:
Citat
ville jeg nok komme til at gøre resten af hendes uddannelse, en meget sur tid.
Den er ikke helt rask...

Kommentar
Fra : sinthe

Dato : 28-11-07 16:17

had er der med det???

Kommentar
Fra : refi

Dato : 28-11-07 16:40

Konsekvenser SKAL men tænke over INDEN ikke efter

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 28-11-07 16:40

Kan du ikke selv se, at det er en usmagelig trussel.

Kommentar
Fra : sinthe

Dato : 28-11-07 16:41

Det var ikke en trussel.
det var da tydeligvis en advarsel ?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 28-11-07 16:45

Kald det hvad du vil. Du
Citat
SENDTE
hende osse hjem. Sig mig har du en registreringsattest på hende, for det er da dig der
Citat
EJER
hende ... ikke?

Kommentar
Fra : sinthe

Dato : 28-11-07 16:51

hehe.
hvis jeg ikke havde sagt noget til hende på det tidspunkt, havde hun aldrig lært at det er forkert.
hvis du tror at jeg ville lade hende gå ind og have det sjovt efter hvad hun havde gjort, så tager du fejl. plus at hendes eks. var også derinde...
og hvis jeg havde set dem sammen, eller snakke. ville jeg nok have blevet agrasiv,
men nej,. jeg ejer hende ikke.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 28-11-07 17:13

Det er da kun godt, at du er klar over, at man ikke ejer hinanden, men som du formulerer dig, kan jeg ikke tro andet.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 28-11-07 17:21

Citat
men jeg syntes at man skal snakke om problemerne.
hvilket er min første point.

Og det gør man så altså sådan her:

Citat
hvorpå jeg sagde stille og roligt, at hun nok skulle rykke sig lidt væk, fordi jeg var bange for at skade hende

Hvorefter du

Citat
gik jeg hen til min kæreste og sendte hende hjem, hvorefter jeg gik ind og drak min hukommelse væk.

Ja sikke da en saglig dialog om problemerne

Kommentar
Fra : sinthe

Dato : 28-11-07 18:01

man skal jo have lov til at falde lidt ned.
ellers fører samtalen jo ikke til noget

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 28-11-07 18:37

Han skal da ringe til fyren og få nogle gode råd...............og så på med vanten og prøve selv.

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 28-11-07 18:44

Jeg syntes da ikke man skal bygge et livslangt forhold op, hvis man ikke fungerer sexuelt.
For mig er sexdriften den stærkeste drift der findes. Og hvis man ikke har stiftet familie med børn, så skal man ikke indgå i noget, som helst skulle holde hele livet, - det vil da være for træls, og slet ikke holdbart, så tag konsekvensen nu, og find en som passer sexuelt, og selvfølgelig også vil være en god ven, og hvad dertil hører.
Noget andet er at to mennesker kan vokse fra hinanden, og det ser man også, men den tid den glæde/sorg.
En fuldstændig gammeldags type, og en mere eksperimentel type, ville ikke kunne holde længe, uden at såre hinanden.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 28-11-07 19:02

Du skriver ikke noget om hvad han ikke ville gøre ved hende som hun gerne ville ha han skulle gøre ved hende andet at han ikke ville gøre det da det er ulækkert. Manden lydder til at værer af typen der siger (nå skat jeg er inde nu så du kan godt slukke lyset).Kvinden, jeg vil nu kalde hende en ung pige har haft nogle lyster som manden ikke ville være med til, har så fået den på en anden måde (om han har været god fortæller historien ikke noget om). Pigen har måske spurgt om hun kunne bo hos ham ( hendes indtægt er ikke stor) hvor han nok svare nej da han måske har fået hvad han skulle ha. Pigen går tilbage til den første og indrømmer (hvad hun aldrig skulle ha gjort) fordi så havde alting kørt videre son før. Nu er skaden sket, og manden må be pigen om at forlade områet da han ikke kan stole på hende, fordi hun vil sikkert gøre det igen.

JAjaja de kærster

dr.dem

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 28-11-07 20:13

stilkene.

Citat
For mig er sexdriften den stærkeste drift der findes
Du glemmer vist togdriften WAAAAUUUUW Det er en der vil noget

Kommentar
Fra : dova

Dato : 28-11-07 20:26

Citat
Du glemmer vist togdriften

WAUUWW....ud og se PÅ DSB.......

(En lille omskrivning af sloganet........for dem der evt. tænder på tog )

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 28-11-07 20:39

Ja....og spændingen...man aner aldrig hvornår det kommer / går LOOL*SF*

Kommentar
Fra : frittemus

Dato : 29-11-07 17:29

Hvis jeg i en alder af 22, ikke var blevet tilfredsstillet i 3 år, så var jeg rendt skrigende væk for længst.. Nu skriver du ikke hvad det er hun vil have, men er han til missionær-stilling, og hun til hård M/S, så bør de nok gå fra hinanden hurtigst muligt. Er hun bare til mild bondage, og frække ord, så er det lidt uhyggeligt, at en ung mand på 24 allerede er gået i stampe sexuelt. Det skader ikke at eksperimentere lidt Det er muligt at den flotte fyr i byen ikke var en gentleman, men hun serverede jo nærmest sig selv på et sølvfad, såhh.....
HVIS han virkelig holder af hende, og gerne vil bevare forholdet, så må han tage sig lidt sammen, og ikke blankt afvise hendes ønsker. Så må han sætte sig ned og bede hende forklare lige præcis hvad det er hun vil have, og er han villig til at prøve at give hende bare noget af det hun vil have, og her må hun jo også nok gå på kompromis, så ville det da være en start. Derimod, hvis han mener at hendes sidespring er fuldstændig utilgiveligt, så er der jo ligesom ikke mere at komme efter. Vil han heller ikke så meget som prøve at eksperimentere lidt sexuelt, så er chancen for at hun finder det andet steds nok for stor til at det kan betale sig at prøve at redde noget.
Sex er selvfølgelig ikke alt, meeen de er 22 og 24, og er det ikke muligt at få det til at fungere nu, så tvivler jeg på at det forhold varer ret meget længere.

Kommentar
Fra : Leif_og_inge

Dato : 29-11-07 23:58

Tja!....noget for noget, må den ene så må den anden vel også!!

Godkendelse af svar
Fra : Octon

Dato : 02-12-07 21:12

Tak for svaret sinthe. God fin historie havde ikke så meget med den anden at gøre men tak fordi du delte, det er altid godt at høre hvad andre har oplevet.