/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Til dogvillestar
Fra : Manse9933
Vist : 447 gange
500 point
Dato : 27-11-07 19:28

Angående dette tip>
http://www.kandu.dk/tiphist.aspx?tid=16991
Det er næsten for godt til at være sandt et
skide godt program og det virker perfekt,nu
holder det vel ikke op med at virke lige
pludseligtligger der en fælde et eller andet sted
Her er lidt poæng for et fedt tip,tak for det.

Manse9933

Accepteret svar
Fra : dogvillestar

Modtaget 510 point
Dato : 27-11-07 19:45

1000 tak for rosen (og pointene)

Jeg har ikke kunnet finde nogen fælder eller andre catches ved dette tilbud, men mon ikke det er fordi Techsmith lige har smidt version 5 på gaden, og så får lidt reklame for deres produkt!

Men det er jo stadig væk gratis så længe det virker! (og det bliver det forhåbentlig ved med!)

/Torben

Godkendelse af svar
Fra : Manse9933

Dato : 27-11-07 19:51

Fedt nok,nu skal jeg til at lave nogle guider til mine hjemme sider,så skal leges i det lille hjem

Rå hygge

Manse spielberg 9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 27-11-07 19:53

der

Kommentar
Fra : iah

Dato : 27-11-07 20:28

Er netop udsendt herfra også:

Få Camtasia Studio gratis

Det bedste program til at optage det, der sker på skærmen, er uden nogen form for tvivl Camtasia Studio fra Techsmith. Der er kun to ulemper ved dette program: 1) prisen og 2) det findes (lige nu) kun til Windows.
En Mac-version er dog på vej, fordi vi er mange, der har bedt om det.

I dag får du alletiders gave af Tips og Tricks. Camtasia Studio 3 helt gratis! Ingen skjulte fælder eller andet.

Hvis du skulle ønske dig den seneste version (5), koster den normalt $299, men hvis du opgraderer fra din gratis version 3, koster den dig kun $149.

Camtasia 3 er dog rigeligt for de fleste.

Læs resten på nettet. Klik på linket her:
www.tips-og-tricks.com/tippet/F%C3%A5_Camtasia_Studio_gratis.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 28-11-07 00:49

dogvillestar kig lige ind her

http://kandu.dk/spg113178.aspx

Kommentar
Fra : Manse9933