/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Page editor?
Fra : ulf911
Vist : 371 gange
20 point
Dato : 27-11-07 13:46

Hej kandu´er.

Jeg er igang med at lave en hjemmeside for en fyr som udelukkende bruger mac computere. Normalt breuger jeg One.com som hjemmeside-server til mine kunder fordi den har en page-editor, altså en funktion hvor han selv kan redigere i den html side som jeg har lavet til ham, men den virker ikke på en mac.

Er der nogen der har et forslag til hvordan jeg kan finde en anden måde hvor han kan redigere i sine sider. Siderne han skal redigere i er skrevet i html, og alle sider er delt op så jeg kan samle dem med SSI, på den måde er det nemmere for folk at redigere i små dele af hemmesiden uden at f**ke den helt op.

Kommentar
Fra : Naqibullah

Dato : 27-11-07 18:58

Hej prøv downloader den her dreamweaver cs3 det er den bedste program
du få meget ud af det med den her end page-editor på one.com

http://www.photoshopsupport.com/dreamweaver/dw-8/new-features.html

Kommentar
Fra : ulf911

Dato : 27-11-07 23:36

Jeg bruger allerede dreamweaver. Men problemet er at det er mine kunder der skal kunne bruge det og jeg kan hverken forvente at mine kunder køber, eller lærer at bruge dreamweaver. Det gode ved page-editoeren var at den var så simpel at de bare kunne bruge det uden at skulle betale store summer eller lære et nyt program.

Kommentar
Fra : PandaD

Dato : 30-11-07 20:10

Hej.
Brug http://www.kevinroth.com/rte/
Der kan man oprette/redigere/slette mm sider via nettet, rigtigt smart.