/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Signature i moutlook?
Fra : food_life
Vist : 426 gange
200 point
Dato : 27-11-07 12:15

Hej - hvordan laver man en signatur i outlook indeholdende et billede (logo) uden at outlook sender billedet med som vedhæftet fil?

på forhånd tak.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-11-07 12:20

meddelelse - ny meddelelse ved hjælp af - vælg brevpapir - opret nyt - følg guiden

ps.. visse udbydere blokerer for gif formater så lav det til for eks jpg hvis det ikke går

ps ps - mange modtagere har sat hak i ikke at modtage html så billeder ikke kan vises i ren tekst

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-11-07 12:21

hmm - tænkte på outlook express men outlook må have en tilsvarende funktion

Accepteret svar
Fra : clou

Modtaget 210 point
Dato : 27-11-07 12:46

Åbn ny meddelelse - Tryk på pilen ved siden af Indstillinger - Vælg E-mailsignatur - Under signatur trykker du på det lille billede - skriv derefter dit navn. Luk vinduet og prøv så at lukke ny meddelelse op igen, så skulle den være der.

Clou

Kommentar
Fra : Atlantius

Dato : 27-11-07 13:01

Hmm.. hvordan kommer jeg til selv at oprette et indlæg ?
Undskyld jeg bruger din tråd til at spøgre om det ? :S

----
http://www.ventetidpaakoerekort.underskrifter.dk/

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 27-11-07 14:59

atlantius - vælg kategori og find stil et spørgsmål i menuen tv

Godkendelse af svar
Fra : food_life

Dato : 27-11-07 20:38

Tak for svaret clou.

Kommentar
Fra : clou

Dato : 27-11-07 20:46

Velbekomme - håber du får glæde af det!

Clou