/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Andet familie & relationer / Spørgsmål
10  clou 540
Lav TShirts til Jul - Ok side?
Fra : Tina_Hansen
Vist : 569 gange
100 point
Dato : 27-11-07 08:39

Hej

Ville høre om nogen havde prøvet at bestille en T-Shirt, musemåtte, trusser, shorts, caps på denne side - det ser nemlig bare så smart ud, men vil vide om det komemr til at blive ordentligt kvalitet

Se siden her : http://clk.tradedoubler.com/click?p=58863&a=1238173&g=16950100

Det virker ihvertfald smart især til julegaver !

Kommentar
Fra : Jimmy17

Dato : 27-11-07 09:39

Sys den form for reklame er lidt usmageligt.

Især da jeg kan se det er noget du tjener penge på vha linkets type.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 27-11-07 15:04

UT A' DEN BUTIK...

Kommentar
Fra : Tina_Hansen

Dato : 27-11-07 16:53

Øhhh det er links fra en nyhedsbrev og så længe linket er godt er det vel ligemeget om der er een der får 10 øre fordi du klikekr, bare lade være - vi skal da holde sammen os internet-fattig-alm. brugere !

Annuller spørgsmålet
Fra : Tina_Hansen

Dato : 27-11-07 17:01

Folk er sure over mit link - så jeg sletter !!!

Men siden er god alligevel http://www.shirtcity.com