/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Rettigheder til mine mp3'er
Fra : svendib
Vist : 666 gange
50 point
Dato : 26-11-07 20:54

hejsa..
Er den "lykkelige" ejer af en Hp computer og med den fulgte et oprettelses program. Det skal siges det har været nødvendigt og køre det et par gange da min computer har haft en del uheld :$
Nok om det!
Jeg har haft musik liggende på min spand og hver gang computeren har været "recoveret" har der været problemmer med rettighederne inden for nogle enkle mp3'er ved at blive afspillet i winamp f.eks. Så er man nød til go gå under sikkerhed og generorbe tilbage status'en... problemmet er at det er den her på det seneste begyndt og gøre igen og igen.. altså den erobre sin gamle status tilbage og så virker mp3'en ik før man har roddet med den. Det er møg træls...nogle der kender til problemmet..?

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 60 point
Dato : 26-11-07 21:05

Jeg har prøvet det samme, med noget af det musik jeg har købt, så må jeg reloade musikken der hvor jeg har købt det.

Men så virker det også igen uden problemer.

Så hvis det er købemusik fra nettet, så må du igang igen

Kommentar
Fra : Traffic

Dato : 26-11-07 21:12

Du kan gøre det, at du brænder disse filer på en musik cd, for derefter at lægge dem tilbage på din PC !

Så fjerner du begrænsningerne !!

Nazgul

Kommentar
Fra : svendib

Dato : 26-11-07 23:15

uhh hvor nederen har 10 gigabyte musik :/ hmm...
troede der fandtes et smart program til dette

Kommentar
Fra : 75653

Dato : 27-11-07 15:40

Det gør der også men det er så vidt jeg ved ikke lovligt :)

Det er derfor at det altid er meget vigtigt at sikkerhedskopiere ens licenser.

/Rex

http://www.google.dk/search?hl=da&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&q=remove+drm+from+mp3+files&spell=1

Kommentar
Fra : disken2

Dato : 28-11-07 04:22

<<<<<<<<<<<<<øhhh>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Brænd skidtet og HUSK licenserne ???

ELLLERS gå i MS Media PLYAER og kopiére dine LICENCER/ cookies
Se under INDSTILLINGER/ licenser ? overfør ?
Og GEM DEM ET ANDET STED.
F.eks en genskrivelig cd/ USB /ANDET licenserne kræver IKKE meget plads
Har aldrig haft de problemer.

Men husk_ der KAN følge LUS med,
hvis det ikke er GODKENDT musik.

Kommentar
Fra : disken2

Dato : 28-11-07 04:25

Og NÅR VI ER IGANG__købe-musik, VIL meget gerne PÅ
nettet og snakke___FØJ ? men en nødvendighed for visse
firmaér/ for at du kan hente / oprette igen.

Kommentar
Fra : svendib

Dato : 30-11-07 15:12

Forsøgte og brænde msuikken ned på dvd skiver med det resultat at flere numre nægtede den og få adgang til så nu prøver jeg med det program!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-11-07 15:58

Svend.... det er også meningen, at du skal afspille den købte musik et stykke tid, så sikringerne ryger, derefter skal du brænde musikken ned, så du kan geninstallerer det en anden gang - har jeg lært af bitter erfaring

Kommentar
Fra : svendib

Dato : 29-12-07 09:49

Det er ikke rettigheder fra det sted hvor jeg har musikken.. det er rettigheder der er kommet efter gendannelsen af min computer.. derfra der er gået ged i den :S

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 29-12-07 10:32

Ja, netop

Derfor er det bedst at gøre som jeg skrev den 30.11 kl. 9.49

Kommentar
Fra : svendib

Dato : 31-12-07 11:01

Problemet er jo jeg ik kan afspille musikken som før virkede :S den står bare stille min afspiller

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 31-12-07 11:20

Svend... gå ind hvor du har købt musikken, redownload og brænd musikken ned, så har du den altid som backup

Når du har hentet musikken skal du spille numrene for at bryde sikringen, så virker de på pc'en, men når du så formatterer og lægger musikken ind igen, skal du bruge din backud cd, eller endnu engang redownloade

Kommentar
Fra : svendib

Dato : 03-01-08 11:37

Okay.. Så skal der downloades jeg takker mange for din tålmodighed og et skal da belønnes :D

Godkendelse af svar
Fra : svendib

Dato : 03-01-08 11:37

Tak for svaret Nordsted1.

Kommentar
Fra : CrayDeng

Dato : 18-07-08 11:50

Daniusoft Media Converter Pro, der kan fjerne Windows DRM (WMV, WMA) og iTunes DRM (M4V, M4P, M4A, m4b). Og hvad mere er, det er også en almindelig medier konverter for de fleste af de populære audio-og video-formater. Her er flere detaljer om det --

http://www.daniusoft.com/digital-media-converter-pro.html