/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Flash / Spørgsmål
10  Dr.Disco 500
Adobe vil ikke som jeg vil
Fra : geu
Vist : 822 gange
300 point
Dato : 26-11-07 20:37

Som overskrift siger så kan jeg ikke få mine flash til og køre.
Jeg har prøvet og smide Adobe helt ud og hente igen også den flash som jeg ikke kan få til og køre. Men det hjælper slet ikke.
Jeg har også noigle gange en fejlmelding på en Flash9d.ocx hvor Explore lukker ned.

Accepteret svar
Fra : svendib

Modtaget 160 point
Dato : 26-11-07 21:02

hvilken version af flash og adobe har du ?

Kommentar
Fra : geu

Dato : 26-11-07 21:36

Den nye der ligger til download på deres hjemmeside

Kommentar
Fra : svendib

Dato : 26-11-07 23:16

Lyder rimelig mærkeligt...
har du forsøgt og kontakte adobe?

Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 27-11-07 10:53

Når du skriver Adobe, mener du åbenbart Acrobat? og sågar Acrobat reader?

Adobe er software-producenten til mange forskellige programmer, - bl.a. ovenstående.
Ligesom f.eks. Phillips er producent af bl.a. Køleskab el. TV m.m.
Derfor ville det være lidt misvisende bare at skrive mit Phillips vil ikke som jeg vil!

Dette bare lige for at slå det fast endnu en gang.

Ammitz

Godkendelse af svar
Fra : geu

Dato : 29-11-07 16:00

Ikke fordi jeg fik noget ud af svaret. Men har fået den fjernet og nu virker den igen

Kommentar
Fra : svendib

Dato : 30-11-07 00:52

aww stakkel da men jeg takker dybt ;)