/ Forside/ Karriere / Offentlige / Andet offentlige / Spørgsmål
10  jakjoe 697
Hemmelig adresse mm.
Fra : Sygate
Vist : 1824 gange
500 point
Dato : 26-11-07 17:57

Hejsa !

Er der nogen der ved hvad jeg skal gøre hvis jeg via didital signatur gerne vil have både hemmelig adresse samt hemmeligt telefon nr.?
Man kan vel ikke sende en mail uden digital signatur osv.?

Accepteret svar
Fra : hasselbalch

Modtaget 510 point
Dato : 26-11-07 18:16
Kommentar
Fra : hasselbalch

Dato : 26-11-07 18:21

undskyld det er skemaet ti ballerup kommune, men hvis du starter forfra i borger.dk får du sikkert fra din kommune

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 26-11-07 18:39

Digital signatur leveres i DK af TDC.
"Uregistreret" telefon kan du få hos TDC, men du er nødt til at skifte nr. / oprette en ny telefon.
På samme måde kan du få en "uregistreret" mobiltelefon.

Godkendelse af svar
Fra : Sygate

Dato : 26-11-07 18:43

Tak for svaret hasselbalch.

Jeg vidste bare det ikke kunne lade sig gøre. Hvor er det dog middelalderagtigt.