/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Kolonne overskrift i Excel
Fra : Andersen
Vist : 2525 gange
100 point
Dato : 26-11-07 09:07

Hej alle

Jeg har brug for at overskriften på mine kolonner, i et regneark, automatisk overføres i tlfælde af at data strækker sig over mere end én side ved udskrift.

Jeg ved at der er et sted hvor man kan definere at første linie i kolonnen er en overskrift, men jeg kan ved gud ikke hitte det! Nogen der kan hjælpe?

Er der i øvrigt en mulighed for at man kan lægge en skygge eller en farve på sidehovedet?

Venlige hilsner
Andersen

Accepteret svar
Fra : berpox

Modtaget 110 point
Dato : 26-11-07 09:23

Du skal ind i sideopsætningen, og så ind på fanebladet "ark".

Her kan du angive "udskriftstitler"

Godkendelse af svar
Fra : Andersen

Dato : 26-11-07 09:31

Tusind tak for svaret berpox - lige hvad jeg havde brug for

Venblige hilsner
Andersen

Kommentar
Fra : sion

Dato : 26-11-07 09:34

I Excel 2007 er det på fanen Sidelayout under Udskriftstitler. Her kan du vælge hvilke rækker og kolonner, der skal gentages på hver side.

I Excel 2003 mener jeg helt bestemt, at det kan gøres under Sideopsætning, men jeg kan ikke huske præcist hvordan.

Jeg tror desværre ikke, at kan formatere sidehovedet...

Simon

Kommentar
Fra : sion

Dato : 26-11-07 09:35

ALT, ALT FOR LANGSOM

Kommentar
Fra : Andersen

Dato : 26-11-07 10:28

Tak for svaret sion.

Det var det der skulle til, men som du har set var berpox hurtigt ude af starthullerne