/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
Drivere crasher windows
Fra : Finseth
Vist : 311 gange
100 point
Dato : 25-11-07 00:03

Som nævnt i mit tidligere spørgsmål kunne jeg ikke få min computer til at starte op med mit nye grafikkort, dette er ordnet nu, men et nyt problem er opstået ... Når jeg prøver på at installere drivere til mit nye Gainward BLISS 8600GT 1024MB grafikkort når den ca halvvejs i installationon før min skærm går i sort og bliver ved med at være der, når jeg prøver at reboot min computer er den ca ligeså hurtig som en sovende skilpadde, og efter den har startet op går den i BSoD.. Har prøvet med de drivere der ligger på CD'en og har lige prøvet at hente de nyeste fra nettet via Driver Detective, men det gav samme resultat ...

Nogen der har nogle gode idéer til hvordan jeg kan komme uden om problemet?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-11-07 01:55

Skud i tågen:

Installér driverne i fejlsikret tilstand.

Det er muligt du har en konflikt med en driver ..eller rester af en, som køres i 'normal' tilstand.

Måske også en idé at rense din registreringdatabase FØR du installerer dine grafikdrivere?

Prøv med: http://www.tweaknow.com/RegCleaner.html

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Finseth

Dato : 25-11-07 09:34

Har ikke fundet fejlen på XP, men det virkede på Vista - aner ikke hvorfor, anyway, problemet er løst nu ...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 25-11-07 14:20

Så del dine point ud ...eller annullér dit spørgsmål.

PÅÆNGÅRNØ ...er 'spildt' alligeveller

</MOLOKYLE>

Annuller spørgsmålet
Fra : Finseth

Dato : 25-11-07 15:23

fandt selv svaret og annulerer