/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Dreamweaver / Spørgsmål
10  basil28 320
Bøger til Dreamweaver 8
Fra : Render
Vist : 557 gange
53 point
Dato : 24-11-07 22:37

Jeg har lige anskaffet mig Dreamweaver 8, har tidligere lavet hjemmesider i frontpage. Er der nogle som kan anbefale hæfter eller bøger til en nybegynder i Dreamweaver 8. jeg har set noget litteratur til Dreamweaver MX 2004, der er både hæfter og bøger på Dansk. Kan man bruge bøger til Dreamweaver MX 2004 og lære Dreamweaver 8 eller er der for stor forskel. på versionerne.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 24-11-07 22:47
Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 24-11-07 22:51
Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 24-11-07 23:04
Kommentar
Fra : Render

Dato : 24-11-07 23:08

Mange tak for svaret til bentjuul og iah, det var lige det jeg søgte

Kommentar
Fra : Render

Dato : 24-11-07 23:13

Kunne man for øvrigt bruge bøger til Dreamweaver MX 2004 og lære Dreamweaver 8 eller er der for stor forskel. på versionerne.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 24-11-07 23:15

Selv tak Render, jeg bruger selv programmet og har købt flere bøger gennem boglade.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 24-11-07 23:18

Du kan sagtens bruge 2004 bøgerne, men du får ikke glæde af de nyheder der er i programmet i Dreamweaver 8 og skal du købe så kan du lige så godt købe de rigtige.

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 25-11-07 09:39

Render, jeg vil lige høre, hvad er dit første indtryk af Dream... i forhold til Frontpage. Jeg har overvejet at skifte. Da der er mange hindringer i Frontpage.

Hvis du gidder dele erfaring

Kommentar
Fra : Render

Dato : 25-11-07 17:01

Hej troldenesdhb
Mit første indtryk er rigtigt godt, det er mere brugervenligt og der er en masse nye funktioner der gør det lettere at tilføje animationer og andre effekter. Knapper og menuer er super i design og mulighederne er langt større end i frontpage. Du kan læse bruger anmeldelser på dette link.
http://www.html.dk/software/00011/ hvor der også er en gratis prøve version i 30 dage.

Kommentar
Fra : Render

Dato : 25-11-07 17:04

Hej bentjuul
Tak for dit svar, ja du har helt ret, der er ingen ide i at lære dreamweaver 8 efter en ældre version for som du siger så får man ikke alle nyhederne med og det er jo derfor man opgrader og skifter programmer

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 25-11-07 18:43

Har Dreamweaver for Dummies i en .pdf fil - send mig en mail hvis du kan bruge den.
Så sender jeg den til dig!

/Torben

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 25-11-07 18:51

Hej dogvillestar

Den kunne jeg godt bruge - du kan se min email under min profil. Tak

//bentjuul

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 25-11-07 18:58

Hent den selv hvis i er interesserede - http://www.sendspace.com/file/rm4fu4

/Torben

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 25-11-07 19:00

Ok, tak for det

Kommentar
Fra : Render

Dato : 25-11-07 21:54

Hej Torben
Det lyder godt, det er pænt af dig her er min mail adresse chd@mail.dk
Tak for hjælpen
Christian

Kommentar
Fra : dogvillestar

Dato : 25-11-07 23:56

@ Render - kig lidt længere oppe i tråden!

Der er et link til Sendspace, der har jeg lagt pdf filen.

/Torben