/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Nødhjælp
Fra : ziggy99
Vist : 636 gange
50 point
Dato : 24-11-07 00:13

Da jeg er i besiddelse af point 16.753 og superpoint 8504 vil jeg gerne - anledning af den tilstødende jul - forære hele baduljen til et godt formål.

Jeg havde først tænkt på, at donere 10.000 p til drikkevandsbrønde i etiopien og resten til bekæmpelse af AIDS og deraf hjemløse børn i i hele Afrika, men ved nærmere eftertanke synes jeg at de retfærdighedshungrende munke i Tibet også bør tilgodeses.

Spørgsmålet er nu hvorledes mine optjente point skal fordeles og hvordan de kan komme til udbetaling ...måske en lille fattig negerdreng eller ditto pige kan stille et genialt spørgsmål og få et svar som vil forandre livet for dem og hele deres landsby.

Hvaad er omregningskursen og er der fler derude som kaster deres Kandupoint i en brønd og sikrer rent drikkevand ....oder
Tænkt på, at dine point kan gøre en forskel

Ziggy99

Kommentar
Fra : iah

Dato : 24-11-07 00:28

Tænkt på, at dine point kan gøre en forskel

Hvad er nu det for noget forvrøvlet sludder, Kandu-points kan da ikke omsættes til rede penge...?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-11-07 08:01

Forær dem til Kandu.....

De kommer nok snart til at mangle....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-11-07 09:30

Du har da nået 500 mere siden midnat

Kommentar
Fra : stwigs

Dato : 24-11-07 10:32

Kan jeg få det her uddybet? Kan man give dine point fra Kandu til et godt formål? hmmm....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-11-07 10:56

Citat
Kan jeg få det her uddybet? Kan man give dine point fra Kandu til et godt formål

Ja ja - bare kast dem i "grams".....

Det er en yndet fornøjelse for tiden

Kommentar
Fra : pve

Dato : 24-11-07 12:33

Jeg går ind for at sende dem alle til Mali's børn - og det uden tanke for om jeg kan få fradrag for dem !!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-11-07 12:38

Citat
Jeg går ind for at sende dem alle til Mali's børn

Hvor mange har hun

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 24-11-07 13:14

= lille negerdreng

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 24-11-07 13:33

Beklager zigg799
Dine "penge" er INTET værd
http://peecee.dk/?id=80675

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-11-07 13:43

Det er fordi du hart omregnet til Danske kroner....

Du skal omregne til "negerpenge"

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 50 point
Dato : 24-11-07 13:44
Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-11-07 13:44

Min omregner siger ca. 2 bananer (dog ikke af de store)

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 24-11-07 13:48

refi... er det Zuluer ?
NB: Sorry Ziggy... der sneg sig en tastaturvirus ind da jeg skrev dit navn 1'ste gang - jeg mente ziggy99 og ikke sigg799

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 24-11-07 13:50

3 refi... 3 (ikke 2)
http://www.bananer.dk/

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 24-11-07 13:53

Nå jeg skal til at gøre klar til firmaets frokost... så mon ikke jeg er/bliver
og i morgen

Godkendelse af svar
Fra : ziggy99

Dato : 24-11-07 15:41

Tak for svaret CLAN.

Den er hermed købt...taler med min finantielle rådgiver på mandag om overførsel af midler til lappegrej....var ellers lige ved at smide det hele på regnskov i Brasilien...det her er mere forbyggende

Ziggy99

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 25-11-07 19:05

Takker for points... så er det bare i gang med at lappe