/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Journalister og min bare.....
Fra : Klumme
Vist : 565 gange
20 point
Dato : 23-11-07 15:45

I dyb beundring for det journalistiske arbejde.......

Citat
- Kriminalteknikeren går rundt i en hvid heldragt, iført maske og tager billeder af gerningsstedet. Det ligner et ganske almindeligt skattekontor, fortæller Birger Andersen.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-11-07 15:46
Kommentar
Fra : iah

Dato : 23-11-07 15:50

Journalister/aviser er ikke hvad de har været...

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-11-07 15:51

Det må man sige. Det virker som om at munden/pennen overhaler hjernen indenom.

Kommentar
Fra : Jesper_wood

Dato : 23-11-07 15:56

Og stavefejl er der også i denne artikel.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-11-07 16:01

Ja men dem har jeg efterhånden vænnet mig til.

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 23-11-07 16:10

Gerningsmanden er blevet pågrebet. Det ligner et koldt og kynisk mord, fortæller Frank Reumert.. ØØØHH.. Ja.. han blev skudt i hovedet..

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-11-07 16:17

Det var nok et uheld, og kan derfor ikke kategoriseres som koldt og kynisk Faktisk ville han kun skyde skræmmeskud. Egentlig havde gerningsmanden puttet løse skud i bøssen. Men ved ey uheld var han kommet til at bytte rundt på skarp og løs ammu. Så mon ikke Bjørn Ævlequist med sin charmerende snøvlen, kan få en dom hjem for uagtsomt manddrab

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-11-07 17:05

Det ligner sgu da heller ikke noget at de ikke kunne skaffe ham en lejlighed

Så mon ikke forsvaret går på at det kunne have været undgået hvis de bare havde "makket ret"

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-11-07 17:07

Han må have handlet i selvforsvar - bare få at få husly

Nu slipper han nok for husleje de næste 10 år.....

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-11-07 20:12

Det er altså utroligt. Jeg sidder bare lige å stille og ryster langsomt og monotont på hovedet. Jeg hørte i TV, at den 22-årige Ahmad Khaldhahi i terrorsagen fra Vollsmose var blevet dømt 11 års fængsel, og derefter udvisning for bestandig. Så vidt så godt. Efter min mening skulle han udvises med det samme, så DK slap for at huse den psykopat i 11 år, som med prøveløsladelse skrumper til 7 år, 4 mdr.

Da han på et tidspunkt fik ordet, holdt han en tudekiksetale, hvor han så mindeligt bad om ikke at blive straffet 2 gange. Som han sagde: "Først får jeg en lang fængselsstraf og derefter blir jeg udvist, og når jeg blir udvist, så vil jeg blive tortureret, og derefter slået ihjel.

Åhh ja Åhhh ja, og hvor er det så lige at det vedkommer DK ? Det var jo ikke ligefrem medlidenhed han viste for det ukendte antal komplet uskyldige mennesker, der ville blive dræbt på grund af hans terrorhandling. Så kommer alle "make love not war" fjolserne ind og siger indignerede, at man ikke skal gengælde ondt med ondt. Næææ det skal man vel ikke, men når han bliver udvist, er det såmænd også kun for at beskytte os selv i DK. Så er der i hvert tilfælde en mindre her i landet

Så kommer det, som får min mave til at vende sig, og efterlade mig hovedrystende, mens jeg tænker: "Er der slet ingen nedre grænser, for hvor snotdum man kan være og alligevel være advokat??

Bjørn Elmquist, som var den 22-årige Ahmad Khaldhahis forsvarer, og som bekendt tabte, stiller sig krafeddeme op i TV og siger, at det var en uretfærdig retssag. Dette gik specielt på Ahmads udvisning efter udstået straf. Hans forkrøblede nasalævl koblede via hans ligeså forkrøblede hjerne nogle ord ud, som blev fremført som, at Ahmad er irakisk kurder, han har ingen familie havde, og har ingen venner og i det hele taget intet netværk og at Ahmad derfor ikke skulle udvises efter endt afsoning - Og at Ahmads derfor intet havde der forbandt ham til Irak

Jeg har kun 4 ord til dette ligegyldige ævl: "Hvad rager det mig"

Og så tag for pokker at inddrage den idiots - Bjørn Elmquist - bevilling, som han må ha købt på Bakken.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 23-11-07 20:52

Nu er det jo forsvarens opgave at gå i brechen for sin klient. Det er ret sygt at angribe enforsvarer, fordi man ikke kan lide klientens handlinger.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-11-07 21:09

Om igen transor.

Citat
Ahmad er irakisk kurder, han har ingen familie havde, og har ingen venner og i det hele taget intet netværk og at Ahmad derfor ikke skulle udvises efter endt afsoning - Og at Ahmads derfor intet havde der forbandt ham til Irak

Bemærkningerne til TV efter dommen var faldet, har ikke noget med forsvar for Ahmad at gøre, men er udelukkende et udtryk for mandens tåbelige holdninger.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-11-07 22:12

Nååå nu kan jeg godt huske hvem du er transor LOOL Manden med eningeniørbaggrunden

Der er ikke tale om at angribe en forsvarer, men konkludere ud fra idiotens handlinger.
Der er ikke tale om at jeg ikke kan li klientens handlinger. Jeg konstaterer blot, at man har fundet at de handlinger, som Ahmad var sigtet for, har medført en domfældelse på 11 år og udvisning. Om jeg kan li disse handlinger eller ej er bedøvende ligegyldigt.

Men dette forventer jeg ikke du kan forstå transor. Det forekommer mig, at du tidligere har haft problemer med at forstå selv elementære ting. Så hvis du bare klapper i, og holder dig til eningeniørting LOOL så kan det være at ingen opdager hvor fatsvag du er.

Accepteret svar
Fra : Tilde38

Modtaget 20 point
Dato : 24-11-07 16:55

Tudekiksetale Klumme.. hvor kan man købe dem???? dem må mine børn ha.. LOL

Kommentar
Fra : ans

Dato : 03-12-07 23:43

Citat
Journalister og min bare.....

Ja ja ja jeg har også læst/hørt at Jagtvej 69 skulle være revet ned.

Men men men når jeg søger på oplysningen/de gule sider, så er der en tilmeldt på 1. LOOOOL

Tjek det selv

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-12-07 01:52
Kommentar
Fra : ans

Dato : 04-12-07 11:41

Den artikel havde jeg slet ikke set LOOOL

Jeg fik det at vide kl. ca. 15 og artiklen er fra kl. 20:44

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 04-12-07 12:03

hehehe. Var helt tilfældigt jeg faldt over den.

Godkendelse af svar
Fra : Klumme

Dato : 10-12-07 17:44

Tak for svaret Tilde.

Du er altså go hehehe. Du skal ha' point, fordi du uden at fortrække en mine skøjter hen over trådens indhold og stiller et spørgsmål, som du skal ha' svar på LOOOOOL

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 10-12-07 19:25

... jeg er ikk så klåg.. LOL

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 10-12-07 19:27

men jeg har ikk fået påengerne?????