/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Avast antivirus
Fra : ipbirk
Vist : 830 gange
100 point
Dato : 23-11-07 09:15

Hej
Er der nogen der kender Avast antivirus, jeg har fået et problem , når jeg højreklikker på A symbolet nede ved uret og vælger start AVAST ANTIVIRUS så er det ikke det normale billede af en afspiller, men et vindue som popper op med navnet ENKELT BRUGERFLADE hvor der er 4 punkter, hvordan kommer jeg tilbage til standard opsætningen. Jeg ved ikke hvad jeg har gjort forkert?

Kommentar
Fra : anyway

Dato : 23-11-07 09:22

Når du højreklikker på Start Avast, tester prg. først div. ting. ENKELT BRUGERFLADE krydser du bare væk og bruger Avast som du plejer.

Kommentar
Fra : anyway

Dato : 23-11-07 09:23

Jeg glemte at tilføje: Sæt flueben i Vis ikke dette vindue næste gang. Held og lykke med et fremragende freewareprg.

Kommentar
Fra : ipbirk

Dato : 23-11-07 09:33

Du må have misforstået mig, jeg kan ikke få det skærmbillede frem som ligner en radio, der hvor du kan markere hvilke mapper der skal skannes.

Kommentar
Fra : anyway

Dato : 23-11-07 09:45

Når " ENKELT BRUGERFLADE" er klikket væk skulle den grå scannings-boks jo gerne dukke op. Det er så denne boks du ikke får frem?
Har du været inde og ændre noget i Programinstillinger? Ellers har jeg ikke anden løsning end at indstallere Avast igen - dansk her: http://www.avast.com/eng/download-avast-home.html

Accepteret svar
Fra : bentjuul

Modtaget 110 point
Dato : 23-11-07 09:46

Højreklik på dit avast ikon og vælg Programindstilling - i det vindue du får op sæt flueben ud for

Brug skins med enkel brugerflade

Godkendelse af svar
Fra : ipbirk

Dato : 23-11-07 10:41

Tak for svaret bentjuul.

Kommentar
Fra : anyway

Dato : 23-11-07 12:03

har du været inde at ændre programindstillingerne. Avast er "født" med den indstilling du åbenbart har deaktiveret.