/ Forside/ Karriere / Job / Andet job / Spørgsmål
10  jakjoe 380
Hvor annoncerer jeg efter...
Fra : Kortoververden
Vist : 910 gange
200 point
Dato : 22-11-07 10:07

Jeg står og skal bruge en ungarbejder (15-17) til arbejde i København.

Men hvor leder unge mellem 15 0g 17 efter fritidsjobs?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 22-11-07 10:23

Opslagstavler i supermarkeder

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 22-11-07 10:30

Har været rundt i de lokale supermarkeder, og de gør et stort nummer ud af at opslagstavlerne ikke er til opslag af kommerciel karakter, så hvad er der ellers af muligheder?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-11-07 10:31

De lokale aviser, eller i skolernes blade

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 22-11-07 10:32

Hmmm så vidt jeg husker bor du i nordkanten af byen, så hvad med gymnasierne. Dem er der en del af på de kanter

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 22-11-07 10:32

Det jeg leder efter er et sted på nettet, hvor den slags florerer, hvis jeg skal til at annoncere i lokale blade er reaktionstiden for lang, og det samme gør sig gældende med diverse skoleblade

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 22-11-07 10:34

Ja - klart. Men jeg ved ikke hvor.....

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 22-11-07 10:34

Det er sandt at jeg bor nordpå, men jobbet er på Vesterbro, og det vrimler ikke med gymnasier herinde.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 22-11-07 10:36

Nåå nej

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-11-07 11:02

Så stå ved skoleporten og del nogle flyers ud, ved 14 tiden

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 22-11-07 11:27

Det ville være fedt, men hvem F..... har tid til det, der er jo et job der skal passes

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 22-11-07 11:44

Hø hø, kommer der ikke en julemand meget snart, og dele pebernødder ud, så stik ham en stak flyers

Kommentar
Fra : briseogstorm

Dato : 22-11-07 13:59

Jeg tror jeg kender en der gerne vil. Han er 16 og dybt pålidelig. HVad skal han lave og hvad er lønnen? svar mig evt. på min post. MvH B&S

Kommentar
Fra : Octon

Dato : 23-11-07 13:40

Jeg tror i undervudere de unge, der er ikke nogle der går ned i supermarket eller ligne steder for at finde arbejde, og vis der stod en skummel mand uden for and skolen og delte flyers ud og sagde kom og arbejd for mig, tror jeg, jeg ville tænke lidt over hvad han var "ude" på.

De unge bruger Nettet rigtig meget også til jobs, så her er en masse job sider du kan kigge på, og husk det er lige så meget forældrene der leder efter jobs til deres børn fordi denne generation er sløve <-- Det sidste skal ikke kommenteres

Dba, jobindex og jobzonen er de mest brugte sider.

Søger du job?
Se tusindvis af jobopslag på JobZonen. Find drømmejobbet her!
www.JobZonen.dk

Søger du et nyt job?
Hjælp Søges. VI har utroligt travlt og søger derfor efter nye folk
www.tjenekstra.nu

Søger du nyt job?
Vi søger dygtige salgskonsulenter, salgschefer m.v. for vores kunder
www.job.cultivator.com

Flexren I/S
Når rengøring handler om mennesker og miljø, kik ind og se hvem vi er
www.flexren.dk

Jobsider?
Find Arbejde Allerede i Dag! Stort Jobmarked, som dækker hele DK
dba.dk/Jobs

StepStone - Nyt job?
Vil du modtage jobtilbud på din e-mail? Opret en StepStone Jobagent
www.stepstone.dk

Ord der virker
Vi fortæller dine historier, så de bliver læst og forstået
www.story2com.dk

Job københavn
Jobs indenfor restaurant, kontor, spedition, lager og produktion
www.systemvikar.dk

Jobindex - over 10000 job
Danmarks største samling af job, over 10000 jobannoncer på et sted
www.jobindex.dk

Gratis nyhedsbrev med job
Bliv tilmeldt vores nyhedsbrev og få besked om de nyeste ledige job.
www.Jobannoncen.dk

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-11-07 13:44

Octon.... Der tager du fejl, rigtigt mange unge opsøger selv arbejdsgiverne, mine fandt deres arbejde ved selv at opsøge, og nu hvor de er igang, får de meget ofte henvendelser fra andre unge, der spørger i forretningerne om de mon kan få noget arbejde

Arbejdsgiverne sætter også pris på, at se de unge tage initerativet til selv at komme og spørge efter jobbet.

Meen nettet er nu også en god ting

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 23-11-07 13:48

Jeg ved at der er masser af professionelle jobsites at annoncere på, men typisk koster det mellem 4 og 8.000 for en annonce, og det gider jeg simpelthen ikke ofre for at finde en teenager til 8 timer om ugen

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-11-07 13:52

Find elevrådsformanden på en folkeskole, så kan han/hun sige det videre på skolen

Kommentar
Fra : Octon

Dato : 23-11-07 14:05

Citat
Find elevrådsformanden på en folkeskole, så kan han/hun sige det videre på skolen

Vilken Folke skole har en aktivt elevformand der gå rundt til de andre og siger hej du, vil du have et arbejde ?

Så vidt jeg husker virker folkeskoler ikke sådan, ham der arbejder for meget er en nørd og har ingen venner, så det hele handler om at være lidt sløv men stadig lige lave det man skal og ikke mere, bare så man ikke kommer i problemer med lære og forældre.

Okay hvad er der blevet forslået ind til vider lad os sotere og finde en løsning:

Supermarked virkede ikke -
Grum skole lokker giver de forkerte signaler -
Elevråds formand -
job op slag og aviser -

Så står vi tilbage med den stærkeste kilde spred ordret til venner og bekendte

Du har folk der arbejder på stedet, sig de skal give ordet vider til deres venner og familie, og gør det samme selv. Det er som regl den bedste vej rundt, vis det er en ung arbejder du skal have fat i.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 23-11-07 14:23

Altså en elevrådsformand, går da heller ikke rundt på skolen og spørger..... der bliver da holdt elevrådsmøder, hvor formanden vel kan sige det til de andre

Hva er det for en underlig holdning, at en der står ved skolen og deler flyers ud, skal være en grum fyr,,,, tænkte du også sådan, da du så de forskellige partier stå og dele materiale ud.

Kommentar
Fra : Octon

Dato : 23-11-07 14:32

Hehe, tja godt ord igen, men ville gerne se de unges reaktion når han tog fat i personerne og sprugte om de havde løst til at arbejde for ham.