/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
ÆD MIG / på JUlehjem
Fra : didken
Vist : 805 gange
10 point
Dato : 22-11-07 02:22

5 Minutterr

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 22-11-07 08:29

Håber du har det bedre nu

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-11-07 08:32

Har du snart brugt alle dine "nichs" op - eller er du på vej til den "lukkede"......

Kommentar
Fra : pve

Dato : 22-11-07 08:42

Miauw ??

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 22-11-07 09:07

Risengrød og julekalender.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 22-11-07 10:24

Sig mig lige en gang .....har du snitterne godt og grundigt begravet, længere inde i Kandu-systemet, end du burde

HVORDAN har du båret dig ad ned, som nyoprettet profil, at kunne dele mere end 800 point ud

Du er oprettet i går, og ikke engang som superbruger, så egentlig burde du kun ha' haft 20 point at dele ud af

Accepteret svar
Fra : e.c

Modtaget 10 point
Dato : 22-11-07 10:54

Hvad sker der...................................

Kommentar
Fra : dova

Dato : 22-11-07 11:17

e.c.

Svaret er måske det indledende spørgsmål i tråden her:

http://www.kandu.dk/spg112904.aspx

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 22-11-07 11:25

Selvom du er helt "ny" så syntes jeg du virker bekendt. Didken.
Men det er da et sjovt system du har fundet.

Kommentar
Fra : pve

Dato : 22-11-07 11:42

Citat
Selvom du er helt "ny" så syntes jeg du virker bekendt. Didken.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 22-11-07 12:45

didken er uden tvivl et finansgeni

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-11-07 14:30

Nææææ

Kandu har fejl fra midnat og et par minutter frem

Det er der flere der har opdaget.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-11-07 14:36

Kunne have noget at gøre med at deres serverur ikke er synkront med "vores" tid......

Kommentar
Fra : dova

Dato : 22-11-07 16:34

Citat
Kunne have noget at gøre med at deres serverur ikke er synkront med "vores" tid......

Hvad har det at gøre med, at en af vore gamle kendinge, opretter en ny profil i forgårs, hvor han tilsyneladende er i stand til "begave sig selv med en masse point" så han kan udlodde mange,mange flere point, end de 20 han normalt ville optjene pr. døgn

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-11-07 16:48

Det skal jeg såmænd fortælle dig

Når dit komputerur er 24:00 får du 20 point af kandu....

Det gør du HVER GANG du logger ind indtil Kandu´s ur er 24:00....

(og du behøver såmænd ikke engang at logge ind mere end en gang - bare tryk på f.eks. søg bruger eller seneste indlæg) - Du kan nå MANGE museklik på 3-4 min.....

Toppen en bruger har nået i det tidsrum er vist nok omkring 6000 point.....

Det er en klar Kandufejl - og sandsynligvis også den metode der bliver brugt af "pointuddelerne"....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-11-07 16:48

PS...

Kandu ER orienteret - men gider tilsyneladende IKKE at dgøre noget ved det.....

Kommentar
Fra : dova

Dato : 22-11-07 17:01

Den holder ikke refi, for selv om boxen kommer nede i hjørnet hver gang du skifter side: "Da det er første gang i dag du logger på......o.s.v. er du tilskrevet 20 point"

Så får man altså kun de tyve point en gang

Kommentar
Fra : dova

Dato : 22-11-07 17:03

Og forøvrigt tilskrives de tyve point ikke bare ved midnat, men på et hvilket som helst givet tidspunkt inden for et nyt påbegyndt døgn hvor du logger på.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-11-07 17:07

JA...

Men det er i de minutter der går koks i systemet....... Der bliver du ved med at få dem selvom du har fået dem.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 22-11-07 17:09

Jeg ved IKKE om det er uret der er skyld i det - men det er KUN i det tidsrum det er muligt....

Så derfor var det en plausibel forklaring....

Kommentar
Fra : vith

Dato : 22-11-07 18:49

og jeg kan da lige tilføje, at man ikke kun får 20 point, men op til 80 point, når man klikker i dette tidsrum!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-11-07 23:59

Så er jeg da har ikke fået mine 20 point

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 23-11-07 00:03

Hej ans!
Du skal ikke være ked af det du kan få 20 point af mig, her er ingen smalle steder

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-11-07 00:06

En prøve ... skal lige se om kanduuret nu er foran eller bagud.

Kl. er nu 00:15

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-11-07 00:08

Kandu plejer at være forud

Otnob jeg skal nok klare mig

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 23-11-07 09:13

Jammen jammen ANS - du skal jo klikke på spørgsmålstegnet oppe i banneret. >>>Kandu ? dk<<<

Ellers virker det ikke.

Du må prøve igen i nat.

Kommentar
Fra : didken

Dato : 23-11-07 18:56

Citat
og jeg kan da lige tilføje, at man ikke kun får 20 point, men op til 80 point, når man klikker i dette tidsrum!

Kan kun gøres som beskrevet.
Men HVAD_______udnytter ''bare et hul''

disken.

Og kan du skal da gerne få det at vide, når jeg har fået mine ''pesetas''

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-11-07 19:01

Kandu ved det godt - de ER informeret - men de er tilsyneladende ligeglade.....

Så meget for systemet....

Det er lidt fristende at "flere" udøver protest ved at hente 1000vis af point og så bare dele ud...

Om ikke andet kan pointsystemet vel "smadres".....

Det er INTET bevendt....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-11-07 19:03

Citat
når jeg har fået mine ''pesetas''

"Disken"

Bare bliv ved med at "rykke" dem - om ikke andet har du mails som bevis......

Kommentar
Fra : didken

Dato : 23-11-07 19:04

Hvor svært kunne det være at finde mig herinde og udbetale ''præmien''

Der MÅ da være en ''hippo'' herinde, siden de - kunne rette i mit spørgsmål.
Tænker på det, med en masse smilyes i.
Eller forsvinder de bare.

Så kan du er skam da VÅGEN, bare ikke at træffe.

Der bliver ikke besvaret på de profiler jeg HAR haft, eller opretter.

Men måske kan BERPOX finde den FEJL også______LOL

Kommentar
Fra : didken

Dato : 23-11-07 19:07

Citat
Sig mig lige en gang .....har du snitterne godt og grundigt begravet, længere inde i Kandu-systemet, end du burde

HVORDAN har du båret dig ad ned, som nyoprettet profil, at kunne dele mere end 800 point ud

Du er oprettet i går, og ikke engang som superbruger, så egentlig burde du kun ha' haft 20 point at dele ud af

Skal da gerne smide det UD = DOLLERS.

JEG GØR INTET ULOVLIGT.
bruger bare sund fornuft______ELLER

Kommentar
Fra : refi

Dato : 23-11-07 19:08

Citat
Så kan du er skam da VÅGEN

Nahhhh

Det er nok bare ham der passer serveren....

Den gik jo godt og grundigt i kaos

Godkendelse af svar
Fra : didken

Dato : 23-11-07 19:08

Tak for svaret e.c.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 23-11-07 19:13

Der er en lille klar fordel ved pointsystemet.

Det begrænser fjollespørgsmål, som der kan bruges oprigtige kræfter på at svare til ingen verdens nytte.

Uden pointsystem vil de rigtige spørgsmål drukne i drillespørgsmål.

Ja - dem med optjente point kan stadig drille men man skal lige være her et stykke tid før det kan lade sig gøre og i mellemtiden har man måske fundet ballancen.

Ps. Mange af dem som kritiserer Kandu's pointsystem................bruger dem vist selv i høj grad.

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 23-11-07 19:15

Selv tak - men jeg sat og udtænkte mens himlen vrimlede med stjerner.

Kommentar
Fra : didken

Dato : 23-11-07 19:24

kommer igen LOL

Kommentar
Fra : diskaen

Dato : 24-11-07 00:02

Var SGU så lidt________men o.s.v

Kommentar
Fra : diskaen

Dato : 24-11-07 00:05

Læs o g +0970234222947 LEARN
Ikke hacke for mine FUCK doller´s
Eller skulle der have _ DÅET en dulle med TAGER MOD kan?di =u

Kommentar
Fra : e.c

Dato : 24-11-07 09:42

Det er ikke det hele jeg kan forstå.