/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
HP photosmart og Windows vista
Fra : joso
Vist : 750 gange
100 point
Dato : 21-11-07 14:06

Hej
Jeg har lige fået ny pc med vista, men jeg kan ikke installere min gamle hp photosmart 7345.
Jeg har søgt på HP´s hjemmeside efter en driver, men de supporterer den ikke mere fordi den er for gammel.
Er det muligt at finde en driver noggen steder eller er jeg nødt til at købe en ny printer?
Håber der er nogen som kan hjælpe.
mvh
Jørgen

Kommentar
Fra : Octon

Dato : 21-11-07 14:14

Vis hp ikke laver driveren til vista tviler jeg på at der er nogen anden der har lavet den til så gamelt et produkt.
Sry men jeg tror du bliver nød til at købe en ny printer.

Du kan finde en på www.hp.dk

Mvh
Octon

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 21-11-07 14:44

Skriv til HP og hør om de kan levere en driver.